اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام عنوان کرد:

مشکل اصلی آمریکا رژیم اشغالگر قدس است نه سپاه قدس

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با اشاره به مواضع خصمانه آمریکا نسبت به سپاه قدس جمهوری اسلامی و اظهارات برخواسته از خوی تروریستی مسئولان این دولت استکباری گفت: مشکل اصلی آمریکا در جهان رژیم اشغالگر قدس است نه سپاه قدس.

مشکل اصلی آمریکا رژیم اشغالگر قدس است نه سپاه قدس
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شکرالله امامی عصر امروز در دیدار با دانشجویان نخبه بسیجی شهرستان اظهار کرد: امروزه آمریکا و سازمان‌های مخوف تروریستی وابسته به آن در صدد هستند که در اوج بیداری اسلامی حال حاضر جهان، با فرافکنی و به صورت رندانه توپ را در میدان ایران اسلامی بیندازند.
فرماندار شهرستان چرام با محکوم کردن اظهارات چند روز اخیر مسئولان ارشد آمریکایی در مورد لزوم ترور فرمانده دلاور سپاه قدس ایران حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: آن‌ها بر اساس همان فرافکنی می‌خواهند افکار عمومی جهان را که امروز متوجه خیانت‌های آمریکا و سقوط دوستان دیکتاتورش در منطقه همچون مبارک شده را به سمت و سوی دیگری سوق داده و از زیر بار این شکست بزرگ تاریخی که زیر بار آن کمر خم کرده‌اند، به نحوی خارج شوند.
امامی با بیان این‌که خارج شدن از این بن‌بست و شکست مفتضحانه و خواری برای آمریکا سخت به نظر می‌رسد و جنبش وال‌استریت نیز خود راه فراری برای این رژیم استکباری باقی نگذاشته، بیان داشت: امروزه مردم جهان اسلام و سایر ملت‌های غیراسلامی بیدار شده‌اند و به ترفندهای مضحکانه و نخ‌نمای سران آمریکا پوزخند می‌زنند.
فرماندار چرام به آیه "و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین" اشاره کرد و گفت: جهان استکباری و صهیونیسم بین‌الملل باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود اندیشه الهی امام راحل و تربیت یافته مکتب قرآن در رکاب رهبری است که با تمام توان از حریم و کیان انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.
این مقام عالی اجرایی در شهرستان چرام تصریح کرد: نسبت دادن این تهمت‌های ضد بشری که تنها در خوی خودشان جاری است به امثال سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، نشان دهنده اوج عصبانیت جهان‌خواران نسبت به فرزندان رشید اسلام در سپاه پاسداران بوده که برای ملت بزرگ و بیدارگر ایران اسلامی مایه افتخار است.
وی دشمن اصلی و فتنه‌گر واقعی جهان را در حال حاضر رژیم اشغال‌گر قدس دانست و گفت: سران ناشی و جاهل آمریکا باید بفهمند که اکنون آن‌چه مایه نفرت جهان اسلام و تا حدود بسیار زیادی ملل غیر اسلامی از این کشور استکباری شده، اقدامات ضد بشری و خصمانه رژیم اشغال‌گر قدس است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول