اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست تنظیم بازار کرمان؛

قیمت شیر یارانه‌ای در کرمان مشخص شد

خبرگزاری فارس: قیمت شیر یارانه‌ای در کرمان 550 تومان اعلام شد.

قیمت شیر یارانه‌ای در کرمان مشخص شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، کارخانجات شیر این خطه فقط می‌توانند، شیر پاکتی 800 گرمی با 2.5 درصد چربی تولید کنند.
کارخانجات شیر استان کرمان بر اساس مصوبه امروز شورای نظارت و کنترل بازار استان موظف شدند تا شیر با برند دولتی را فقط با پاکت 800 گرمی و 2.5 درصد چربی تولید و با قیمت 550 تومان عرضه کنند. 
در این جلسه با گزارش کمیته ویژه درباره مشکلات بهداشتی، وزنی و قیمتی شیر پاکتی متشکل از معاونت بازرسی سازمان، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و استانداری مشخص شد که برخی از کارخانجات تولید شیر در استان کرمان با استفاده از بسته‌بندی شیر با برند دولتی وزن و مقدار چربی مصوب شده در جلسه کمیته تنظیم بازار را رعایت نمی‌کنند.  
به همین منظور با توجه به اخطارهای قبلی به این کارخانجات مصوب شد که تمام کارخانجات شیر در استان کرمان به منظور ایجاد تعادل و تنظیم قیمت شیر 2.5 درصد چربی برای استفاده از بسته‌بندی با برند دولتی فقط شیر پاکتی 800 گرمی با 2.5درصد چربی تولید کنند.
همچنین مصوب شد این نوع بسته‌بندی با قیمت 550 تومان برای مصرف کننده به فروش برسد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول