اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جمعه‌ها صورت می‌گیرد؛

پخش آموزش زبان فارسی از کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام (بخش انگلیسی رادیو معارف) از پخش آموزش زبان فارسی از کانال ندای اسلام جمعه هر هفته خبر داد.

پخش آموزش زبان فارسی از کانال ندای اسلام
حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت کانال ندای اسلام اظهار کرد: پخش برنامه‌های کانال ندای اسلام به زبان انگلیسی بوده و برنامه‌های خود را برای مخاطبان انگلیسی زبان ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به برنامه آموزش زبان فارسی(Learn to Speak Farsi) گفت: آموزش زبان فارسی برنامه 15 دقیقه‌ای است که جمعه هر هفته از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.
مدیر کانال ندای اسلام بیان کرد: کانال ندای اسلام با هدف اعتلای زبان فارسی از یک سال پیش تولید برنامه آموزش زبان فارسی را آغاز کرده است.
وی به بخش‌های مختلف برنامه آموزش زبان فارسی اشاره کرد و افزود: این برنامه در ابتدا آموزش حروف را در دستور کار خود داشت و اکنون به آموزش عبارات در قالب جملات و مکالمات روزمره می‌پردازد.
حسینیان تصریح کرد: در این برنامه تلاش شده است تا مکالمه مربوط به فضاهای دارای مخاطب فراوان مانند رستوران و مدرسه را در دستور کار قرار دهد.
وی به افزودن دو آیتم جدید به برنامه آموزش زبان فارسی اشاره کرد و افزود: ایران‌شناسی یکی از بخش‌های اضافه شده بوده که در این هفته زاهدان را به مخاطبان می‌شناساند.
مدیر کانال ندای اسلام خاطرنشان کرد: آشنایی با مشاهیر علمی و عرفانی ایران از دیگر بخش‌های این برنامه بوده که این هفته به معرفی حافظ می‌پردازد.
وی یادآور شد: برنامه آموزش زبان فارسی روزهای جمعه از ساعت 11:05 تا 11:20 به روی آنتن می‌رود و به همت حبیبی‌راد از تهیه‌کنندگان کانال ندای اسلام تولید می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کانال ندای اسلام www.coiradio.com در بخشlive پخش زنده یا از طریق ماهواره هاتبرد با فرکانس12/437 GHz با frequency 27500 به این برنامه گوش دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول