اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

ممنوعیت تردد خودروهای تک سرنشین تصویب شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر مشهد خواستار ممونوعیت تردد خودروهای تک سرنشین در سطح خیابان‌های مشهد شد.

ممنوعیت تردد خودروهای تک سرنشین تصویب شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی ظهر امروز در نطق از پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر مشهد به عنوان یکی از شهر‌های آلوده در جهان است که در این راستا باید اقداماتی به منظور حل مسئله ترافیکی مشهد و نیز کاهش آلاینده‌های جوی این شهر صورت گیرد.
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به تردد خودروهای تک سرنشین در سطح خیابان‌های مشهد اشاره کرد و گفت: یکی از علل آلودگی هوای مشهد تردد خودروهای تک سرنشین است که بر این اساس باید فکری برای حل این مسئله صورت گیرد.
خواجی ادامه داد: در صورتی که طرح تردد خودرهای تک سرنشین در سطح خیابان‌های مشهد اجرا شود می‌توان علاوه بر کاهش آلودگی هوای مشهد بخشی از ترافیک این شهر را نیز سامان داد.

*اصرار بر مصوبه ممنوعیت تردد خودروهای تک سرنشین
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: ممکن است در راستای تصویب، مصوبه ممنوعیت تردد خودروهای تک سرنشین مخالفت‌هایی از سوی مقامات و مسئولان صورت گیرد که بر این اساس می‌توان بر اجرای این مصوبه تاکید کرد.
خواجی افزود: در تاکید بر اجرای مصوبه ممنوعیت خودروهای تک سرنشین ممکن است مسئله به شورای حل اختلاف کشیده شده شود اما با توجه به حساسیت این موضوع باید بر اجرای این طرح اصرار کرد.

*25 درصد آلودگی هوای مشهد متعلق به موتورسیکلت‌هاست
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر25 درصد آلودگی هوای مشهد را موتورسیکلت‌ها به خود اختصاص داده اند.
وی خاطرنشان کرد: حمل و نقل سهم قابل توجهی در افزایش آلودگی هوای مشهد دارد که بر این اساس در حال حاضر سهم حمل و نقل در آلودگی‌های هوای مشهد در حدود 75درصد است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به فعالیت شرکت الیت در حوزه پارک‌های حاشیه‌های سطح شهر مشهد پرداخت و گفت: در این حوزه باید محدوده فعالیت شرکت در اجرای طرح کامل مشخص شود.
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان مصداقی از خیابان‌های مشهد در اجرای طرح پارک حاشیه ای خودرو اظهار داشت: در خیابان مدرس که یکی از خیابان‌های پر ترافیک مشهد محسوب می‌شود در دو جهت راست و چپ اجازه پارک خودرو  داده می‌شود.
خواجی ادامه داد: این در حالی است که این گونه پارک کردن خودروها در این خیابان خود به نوعی بسترساز افزایش ترافیک در این خیابان شده است.

*وقتی خیابانی مصوب می‌شود جزئیات نیز بررسی شود
وی با تاکید بر اینکه شرکت طرف قرار داد به دنبال کسب درآمد خود است اظهار داشت: در این راستا باید در مصوب کردن خیابان‌ها، جزئیات نیز مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: در حال حاضر شورا کلیات را به تصویب رسانده است.

*سفره‌خانه‌های سنتی و همه جور مواد قابل استفاده در قلیان
عضو شورای اسلامی شهر مشهد اشاره کوتاهی نیز به وضعیت کنونی سفره خانه‌های سنتی مشهد زد و افزود: با گذر کوتاهی در سفره‌خانه‌های سنتی موجود در سطح شهر مشهد می‌توان همه جور قلیان با مواد متفاوت از قلیان شیمیایی، تا اتمی پیدا کرد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول