اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اعلام کرد:

کاشت 110 هزار مترمربع فضای سبز در ارومیه

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 110 هزار مترمربع کاشت فضای سبز در ارومیه انجام گرفته است.

کاشت 110 هزار مترمربع فضای سبز در ارومیه
محمد ستارپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه در راستای آماده‌سازی، اجرای تاسیسات آبرسانی و کاشت فضای سبز در پارک‌های عمومی و بلوارهای سطح شهر این میزان فضای سبز را با اعتبار 5 میلیارد و 5 میلیون ریال هزینه کرده است.
وی در ارتباط با عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه، بیان کرد: نورپردازی پل‌های سوم خرداد، زیر گذر ولی عصر، زیر گذر شهید قهاری، اجرای طرح‌های رنگ‌آمیزی و اجرای نقاشی برای زیبایی منظر عمومی در جداره دیوارهای سطح شهر، مشرف به معابر عمومی با اعتبار یک میلیارد و 4 میلیون ریال، نصب تعداد 10 عدد آبخوری با طرح سقاخانه، نصب تلویزیون شهری در میدان انقلاب و چهارراه همافر، مدرس مرمت آب‌نماهای سطح شهر 4 میلیارد ریال و آماده‌سازی محل و نصب وسایل بازی کودکان و بدنسازی، ساخت و نصب نیمکت در معابر عمومی و پارک‌ها با صرف اعتبار 4 میلیون و 23 هزار ریال به بهره‌برداری رسیده است.
این مسئول به عملکرد سازمان میوه و تره بار اشاره کرد و ادامه داد: ساخت واحدهای تجاری بازار روز ساوالان با هزینه کرد یک میلیارد و 100 میلیون ریال، ساخت پایانه کارگری شماره 2 با هزینه کرد بیش از 550 میلیون ریال، ساماندهی بازار روز بلوار ساوالان با هزینه کرد 600 میلیون ریال معاونت شهرداری ارومیه است.
ستارپور با اشاره به عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه، گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در راستای زیباسازی شهر و تسهیل امور مردم در زمینه مدیریت شهری اقدامات شاخصی را ا نجام می‌دهد.
وی به سایر این طرح‌ها اشاره و عنوان کرد: سایر طرح‌های سازمان از جمله بازگشایی درب خروجی میدان میوه و تره‌بار، احداث پارکینگ با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال در این زمینه انجام گرفته است.
این مسئول از خرید ماشین آلات خدمات شهری توسط سازمان خدمات موتوری خبر داد و اظهار کرد: جارو مکانیکی به تعداد یک ‌دستگاه، تانکر آب به تعداد 12دستگاه،  خودرو اطفای حریق به تعداد یک دستگاه، تجهیزات آتش نشانی و امداد نجات و واگذاری تعداد 30 دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه مینی‌بوس با کل اعتبار 52 میلیارد و 4 میلیون ریال توسط معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه خریداری شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول