اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزانه؛

شهرداری اردبیل به 700 هزار نفر خدمات ارائه می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل روزانه به 700 هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.

شهرداری اردبیل به 700 هزار نفر خدمات ارائه می‌کند
 صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، به اعتبار در نظر گرفته شده در سفر چهارم رئیس جمهور به شهرداری‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار داریم این اعتبار با نگاه ویژه به جمعیت شهری اردبیل و خدماتی که دریافت می‌کنند اختصاص یابد، به طوری که هم اکنون به بیش از 700 هزار نفر جمعیت اردبیل و شهرهای همجوار روزانه خدمات شهری ارائه می‌کنیم.
شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به دغدغه اصلی مردم اردبیل در مورد آسفالت معابر و خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: گلایه اصلی مردم این شهر از آسفالت است چرا که اگر ما نتوانیم زیر پای مردم را شایسته و مناسب آسفالت کنیم انتظار احداث پروژه‌های دیگر بیهوده است.
بدری اظهار داشت: ما با درک این دغدغه عمومی در یک همت دو سه ساله تلاش می‌کنیم تا بخش عظیمی از این مشکلات و معضلات را برطرف کنیم به طوری که به تولید  400 هزار تن آسفالت نیاز داریم تا بتوانیم بخشی از مطالبات و خواسته‌ها را پاسخ گوییم.
وی متوسط تولید آسفالت در اردبیل را در شرایط کنونی 150 هزار تن اعلام کرد و گفت: امسال بخشی از ظرفیت کارخانه جدید آسفالت اردبیل مورد استفاده قرار گرفته اما سال آینده با بهره‌برداری کامل کارخانه جدید آسفالت ظرفیت تولید و آسفالت‌ریزی در اردبیل به دو برابر افزایش پیدا می‌کند.
شهردار اردبیل ادامه داد: هزینه کلی تامین آسفالت شهر اردبیل با احتساب هزینه نیروی انسانی، سالانه بیش از شش میلیارد تومان است که انتظار داریم در یک شرایط مناسب با کسب این اعتبار و رقم بتوانیم توسعه آسفالت‌ریزی را در شهر اردبیل انجام دهیم.
وی توسعه فضای سبز و احداث پارک‌ها و همچنین اجرای پروژه‌های مشارکتی را از دیگر اولویت‌ها اعلام کرد و گفت: در این زمینه شهرداری اقدامات خوبی را آغاز کرده و همچنان به این روند در زیباسازی شهر و جذب مشارکت‌های مردمی ادامه می‌دهد.
این مسئول بیان داشت: در راستای توسعه و اشاعه فرهنگ شیعی و دینی در استان اردبیل و تجلیل از مفاخر تاکنون تندیس استاد موذن‌زاده و چندین تندیس دیگر در شهر اردبیل نصب شده و قرار است همزمان با هفته بسیج تندیس شهدی باکری نیز در خیابان شهید باکری با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت رو‌نمایی شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول