اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه خبر داد:

بهره‌برداری از فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: دهه فجر امسال فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه به بهره‌برداری می رسد.

بهره‌برداری از فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه
محمد ستارپور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه در  دهه فجر امسال فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه به بهره‌برداری می رسد، اظهار داشت: مساحت این مجموعه 8 هزار‌مترمربع است.
وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای فرهنگسرای قرآن و عترت، تصریح کرد: فرهنگسرای قرآن و عترت با  41میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است و پیش‌بینی می شود دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
این مسئول افزود: فرهنگسرای قرآن و عترت که به پنج بخش تقسیم می شود عبارت است از بخش اداری، دو طبقه شامل آموزش برادران و خواهران به تعداد هشت کلاس و برای قاریان قران 6 کلاس مجزا در نظر گرفته شده و دارای قسمت اداری و نمازخانه برادران و خواهران است.
ستارپور خاطرنشان کرد: بخش دوم نیز در دو طبقه شامل سالن غذا خوری برادران و خواهران تعبیه شده است.
وی ادامه داد: در بخش 3 هم در 2 طبقه و زیرزمینی برای ایجاد کتابخانه، مخزن کتاب، سالن مطالعه آزاد و قرائت‌خانه برادران و خواهران و لابراتوار تخصصی قرآن کریم، موتورخانه، اتاق برق و تاسیسات در نظر گرفته شده است.
این مسئول با بیان اینکه در بخش چهار در هر دو طبقه گالری نمایش آثار تعبیه شده است،اظهار داشت: در این بخش آمفی تئاتر به ظرفیت و گنجایش 285 نفر و اتاق کریم برادران و خواهران، کلاس‌های آموزشی و تریا پیش‌بینی شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: توجه ویژه ای به پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرداری ارومیه شده است که از جمله می توان به احداث کتابخانه های شهیدصمدزاده، شهید مظاهری، کارگران، شهرک ایثار و کتابخانه شهید حضرت پور اشاره کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول