اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فولاد ماهان سپاهان:

تمرکزم را مقابل گیتی‌پسند از دست دادم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فولاد ماهان سپاهان گفت: در رقابت فوتسال بین دو تیم فولاد و گیتی پسند، با اشتباه داوری تمرکزم را از دست دادم.

تمرکزم را مقابل گیتی‌پسند از دست دادم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین افضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمام احترامی که برای داوران قائل هستم، ولی همواره با داوران مشکل داشته و به ویژه داور این بازی، جو بازی را بر هم ریخت.
وی با بیان اینکه تیم ماهان سپاهان نیمه نخست بازی را به طور کامل در اختیار داشت، تاکید کرد: در ادامه رقابت‌ها که مجبور به بازی سه نفره با تیم گیتی پسند شدیم فشار زیادی بر تیم ما به وجود آمد.
سرمربی تیم فولاد ماهان سپاهان ادامه داد: داور برای جبران مافات انجام شده در مورد تیم فولاد ماهان سپاهان به تیم گیتی پسند کارت اخطار داد.
وی با اشاره به اخطارهای زیاد دو تیم فوتسال فولاد و گیتی پسند تاکید کرد: به هر حال در چنین مواقعی تمرکز هر دو تیم به هم می ریزد.
در ادامه نیز علیرضا افضل سرمربی تیم گیتی پسند گفت: در عین حال که بازی سنگین و حساس بود ولی تیم ما از موقعیت گلزنی بیشتری برخوردار بود.
سرمربی تیم گیتی پسند در مورد موقعیت‌های گلزنی از دست رفته بازی بین دو تیم فولاد ماهان سپاهان و تیم صنایع گیتی پسند که هفته نهم خود را در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران طی می‌کند، اظهار داشت: فکر می‌کنم در هر صورت این رقابت به صورت مساوی به پایان می‌رسید.
وی ادامه داد: البته در صورتی که استرس کمتری بر بازیکنان تیم گیتی‌پسند به وجود می‌آمد، صددرصد برد نهایی با تیم ما بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول