اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خواستار شد؛

حضور مسئولان در برنامه‌های هفته کتاب پررنگ‌ باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: حضور مسئولان در برنامه‌های هفته کتاب باید پررنگ‌تر باشد.

حضور مسئولان در برنامه‌های هفته کتاب پررنگ‌ باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی شنبه‌شب در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بشرویه اظهار داشت: این جلسه با موضوع تشریح برنامه‌های هفته کتاب و برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن کتاب شهرستان برگزار شد.
وی با اشاره به روز دانش‌آموز و حضور حماسی دانش‌‌آموزان در راهپیمایی این روز، توسعه و بسط مطالعه و کتابخوانی را مهم توصیف کرد و افزود: هفته کتاب فرصت پرداختن بیشتر به موضوع مطالعه و کتابخوانی است.
فرماندار بشرویه طرح اهدای کتاب توسط مردم را طرحی خوب و مفید عنوان کرد و ادامه داد: حضور مسئولان در برنامه‌های هفته کتاب باید پررنگ‌تر باشد.
امام جمعه موقت بشرویه نیز در این جلسه توفیق خدمت به کتاب و کتابخانه را ارزشمند دانست و یادآور شد: امروز در دهه اول ذی‌الحجه به نام یوم‌التربیه معروف است و تربیت نیز چیزی جز ارائه اطلاعات و آموزش درست در زندگی نیست.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان از آمادگی نهاد امامت جمعه شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته کتاب خبر داد.
رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان بشوریه نیز در ادامه این جلسه با ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده این اداره از جلسه قبل تاکنون اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی و ادبی اداره در طول ماه‌های گذشته شاخص بوده است و با حضور خوب اعضا در برنامه‌های فرهنگی، کتابخانه ملاعبدالله بشروی موفق به کسب عنوان کتابخانه برتر فرهنگی استان شد.
محمود کاظم‌زاده ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ حافظ‌ شناسی به مناسبت روز بزرگداشت حافظ و همچنین جلسات متعدد ادبی با شاعران و علاقه‌مندان نوجوان شهرستان از دیگر برنامه‌های انجام‌شده بوده است.
وی با اشاره به برنامه‌های نوزدهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در بشرویه عنوان داشت: دیدار با امام جمعه، نمایشگاه کتاب، بازدید از کتابخانه، عضوگیری در نماز جمعه، اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه و برگزاری جشن هفته کتاب از جمله برنامه‌های این هفته است.
کاظم‌زاده به برگزاری مسابقات شبکه کتابخوانان حرفه‌ای با موضوع خاص قربان تا غدیر اشاره کرد و ادامه داد: در شهریورماه سال جاری از شهرستان بشرویه هشت نفر در این مسابقات برگزیده شدند که این امر به نوعی در سطح کشور بی‌نظیر است.
رئیس شورای اسلامی بشرویه نیز در این جلسه ایجاد ایستگاه عضویت در ایام هفته کتاب را موجب توجه بیشتر مردم به کتاب و حضور در کتابخانه عنوان کرد.
حسین حسینی پیگیری مجموعه فرهنگی شهر را برای توسعه فعالیت فرهنگی مهم دانست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه تبلیغات در مورد شرکت در مسابقه آنلاین شبکه کتابخوانان حرفه‌ای را برای آشنایی بیشتر مردم با این برنامه خوب فرهنگی مورد توجه قرار داد.
سیدروح‌الله فریدونی فعالیت‌های حوزه کتابخانه‌های عمومی شهرستان را شاخص و برجسته دانست.
بخشدار مرکزی بشرویه نیز با توجه به جمعیت بخش مرکزی از جمله شهرک امام خمینی (ره)، غنی‌آباد، کرند و جوان شدن این جمعیت گفت: ایجاد کتابخانه در این مراکز جمعیت نیز لازم است.
محمدجواد سلطان‌زاده به استقبال خوب جوانان بخش مرکزی از برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول