اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

خط انتقال گازرسانی به مرادلو دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: خط انتقال گازرسانی به شهر مرادلوی مشگین‌شهر همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی رسماً افتتاح می‌شود.

خط انتقال گازرسانی به مرادلو دهه فجر افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات گازرسانی روستایی در مشگین‌شهر اظهار داشت: با اقداماتی که در سال‌های اخیر انجام شده اغلب مناطق روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده و گازرسانی به سایر مناطق روستایی در این شهرستان به سرعت ادامه دارد.
وی در مورد خط انتقال گاز به شهر مرادلو به عنوان تنها شهر فاقد گازرسانی تصریح کرد: در حال حاضر 290 کیلومتر از خط انتقال گازرسانی به این شهر توسط پیمانکار و مجری پروژه در حال انجام است که این متولیان وعده دادند تا سه ماه آینده اهالی این شهر می‌توانند از نعمت گاز استفاده کنند.
محمداوغلی از نصب شش هزار علمک در نقاط مختلف شهر مرادلو خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات علمک‌گذاری در این شهرستان آغاز شده و در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.
این مسئول اضافه کرد: با بهره‌برداری از این خط انتقال گاز مقدمات گازرسانی به 36 روستای واقع در مسیر نیز انجام می‌شود.
وی پیشرفت اجرای این خط انتقال را 95 درصد اعلام کرد و ادامه داد: با بهره‌مندی روستاهای در مسیر خط انتقال با مشارکت ساکنان روستاها زمینه مساعدی برای گازرسانی سریع‌تر به مناطق محروم و روستایی فراهم می‌شود.
به گزارش فارس، فرماندار مشگین‌شهر با بیان این‌که بیش از 25 روستای مشگین‌شهر هم اکنون از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: با افزوده شدن 36 روستای جدید می‌توان ادعا کرد که بخش عظیمی از روستاهای مشگین‌شهر از این نعمت الهی بهره‌مند شده‌اند.
وی در ادامه افزود: در سال‌جاری نیز گازرسانی به 36 روستا با اعتبار 80 میلیارد ریال آغاز شده که تا پایان امسال عملیات گازرسانی به شش روستا از این تعداد روستای فاقد گاز عملیاتی و اجرایی می‌شود.
محمداوغلی به مطالعات گازرسانی به 190 روستا اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 100 روستا از این تعداد در مرحله طراحی شبکه قرار دارد که امیدواریم با تزریق اعتبارات مناسب بتوانیم در فاصله زمانی کوتاه ساکنان مناطق روستایی را از این نعمت بهره‌مند کنیم.
فرماندار مشگین‌شهر به سردسیر بودن شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این‌که شهرستان مشگین‌شهر جز مناطق سردسیر کشور است و روستاهای آن اغلب کوهستانی و صعب‌العبور هستند باید در گازرسانی جز مناطق اولویت‌دار باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول