اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

کارخانه‌های صنعتی براساس ظرفیت‌های شهر توسعه داده شوند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه کارخانه‌های صنعتی با توجه به توسعه شهر انجام شود و مسئولان در راستای تحقق این موضوع به ظرفیت‌های موجود در سطح شهر توجه کنند.

کارخانه‌های صنعتی براساس ظرفیت‌های شهر توسعه داده شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولاد‌گر ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت رعایت مباحث زیست محیطی در سطح جامعه اظهار داشت: آلودگی‌های موجود در سطح شهر با رعایت موضوعات زیست محیطی توسط کارخانه‌های صنعتی کاهش می‌یابد و این موضوع در ایجاد فضایی سالم برای شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی به مشکلات زیست محیطی تعدادی از کارخانه‌های موجود در اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سازمان محیط زیست اقدامات لازم را نسبت به ساماندهی مشکلات زیست محیطی فولاد مبارکه و پالایشگاه اصفهان انجام داده‌اند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هم‌اکنون آلودگی‌های این واحد‌ها برطرف شده است و از سوی سازمان محیط زیست به عنوان صنایع سبز معرفی شده‌اند.
وی به ضرورت رعایت موارد ایمنی و قانونی توسط صنایع اشاره کرد و ادامه داد: توسعه کارخانه‌های صنعتی با توجه به توسعه شهر انجام شود و مسئولان در راستای تحقق این موضوع به ظرفیت‌های موجود در سطح شهر توجه کنند.
فولادگر با اشاره به نا‌مطلوب بودن توسعه پالایشگاه تاکید کرد: توسعه پالایشگاه اصفهان بر اساس جمعیت و ظرفیت‌های موجود در سطح شهر صورت نگرفته است.
وی به فضای موجود در سطح شهر به منظور توسعه صنایع اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر شهر از ظرفیت‌های لازم به منظور تحقق این موضوع برخوردار نیست و تمام واحد‌های صنعتی باید آلودگی خود را کاهش بدهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول