اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته پژوهش و فناوری مجلس:

جشنواره ملی ایده‌های برتر بیشتر حمایت شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پژوهش و فناوری مجلس با بیان اینکه جشنواره ملی ایده‌های برتر در مسیر درستی حرکت می‌کند، گفت: این جشنواره باید بیش از این حمایت شود تا سریع‌تر به مقصد نهایی برسد.

جشنواره ملی ایده‌های برتر بیشتر حمایت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ملی ایده‌های برتر اسفندیار اختیاری اظهار داشت: جشنواره ملی ایده‌های برتر تنها جشنواره‌ای است که به ایده، فکر کردن و اندیشیدن احترام می‌گذارد.
وی با اشاره به نقش موثر این جشنواره در دستیابی به راه‌های جدید، خاطرنشان کرد: اساس جشنواره بر پایه احترام به ایده و تفکر گذاشته شده است، موضوعی که کمتر در جامعه به آن توجه شده و چندان به آن پرداخته نشده است.
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه طرح و ایده‌های این جشنواره در بخش‌های مختلف جامعه قابل استفاده هستند، ادامه داد: جشنواره ملی ایده‌های برتر برای افراد متفکر، انگیزه بسیار مناسبی را فراهم می‌کند تا در راه خود و ارائه ایده‌ها ثابت قدم باشند.
عضو هیئت موسس جشنواره ملی ایده‌های برتر و دبیر نخستین تا چهارمین دوره این جشنواره افزود: این جشنواره با هدف احترام به تفکر و ایده آغاز شد و در حاشیه آن نیز نمایشگاه ملی اختراعات و ابتکارات به عنوان ثمره و محصول اختراع برگزار می‌شود، موضوعی که بعدها در ایران رواج یافت و در نقاط دیگری نیز برگزار شد.
اختیاری ادامه داد: جشنواره ملی ایده‌های برتر و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات مکمل یکدیگر هستند، چرا که اگر اندیشه درستی نداشته باشیم از کارآفرین خوب محروم خواهیم بود و یک کارآفرین خوب نیز در سایه اجرای مناسب از یک اندیشه درست ظهور می‌کند.
نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس با بیان اینکه کسی که فکر می‌کند، دارای ارزش است خاطرنشان کرد: باید مدیران و دست‌اندرکاران باور داشته باشند که راه خوب با اندیشیدن درست طی می‌شود و راه رسیدن به مقصد در اندیشیدن درست نهفته است.
اختیاری با اشاره به اینکه کیفیت حد و مرزی ندارد، بیان کرد: جشنواره ملی ایده‌های برتر مسیر درستی را طی می‌کند و برای رسیدن به مقصد نهایی باید بیش از این حمایت شود.
نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر آذر ماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد و مهلت ارسال ایده‌ها نیز تا 25 آبان‌ماه تعیین شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول