اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم برخوار، میمه و شاهین شهر در مجلس اعلام کرد:

مصلای اصفهان در گیر و دار مسائل حقوقی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم برخوار، میمه و شاهین شهر در مجلس با بیان اینکه نبود اعتبار دومین مشکل کند پیش رفتن پروژه مصلای اصفهان است، گفت: این طرح در گیر و دار مسائل حقوقی اسیر است.

مصلای اصفهان در گیر و دار مسائل حقوقی
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی دولت‌آبادی در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان که به دعوت اداره ارشاد اسلامی در کنار تعداد دیگری از نمایندگان در نشست صمیمانه با خبرنگاران حاضر شده بود، در ارتباط با بودجه‌های اختصاص یافته به مصلی اصفهان و تعیین تکلیف برای این پروژه عمرانی که سال‌ها به طول انجامیده است، اظهار داشت: در مجلس هفتم تلاش کرده‌ایم در کمیسیون فرهنگی برای مصلی اصفهان ردیف بودجه‌ای باز کنیم و 3.5 میلیارد تومان برای این منظور در سال جاری اختصاص یافته است.
وی افزود: تلاش می‌کنیم در بودجه 91 اعتبارات بیشتری برای این پروژه بگیریم.
نماینده مردم برخوار، میمه و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود اعتبار دومین مشکل کند پیش رفتن پروژه مصلی اصفهان است، تصریح کرد: این طرح در گیر و دار مسائل حقوقی اسیر است.
یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه در واکنش به صحبت‌های حسینی دولت آبادی پیرامون مصلی اصفهان گفت: بنا به گفته معاون عمرانی استاندار مصلی اصفهان برای تکمیل 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اگر متوسط هر سال 3.5 میلیارد تومان به آن اختصاص یابد 13 سال دیگر نیز اصفهان مصلایی برای اقامه نماز ندارد.
 
*مشکلات زیرساختی شهرک صنایع غذایی دستگرد رفع می‌شود
حسینی دولت آبادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در ارتباط  با زمان را‌ه‌اندازی شهرک صنایع غذایی شهر دستگرد برخوار اظهار داشت: ما به دنبال فراهم کردن زیر ساخت‌های این شهرک مهم هستیم و مسئولان را موظف کرده‌ایم تا کمتر از یک ماه آینده مشکلات زیرساختی این شهرک صنایع غذایی را مرتفع کنند.
وی افزود: در حال حاضر شهرک صنایع غذایی شهر دستگرد برخوار به دلیل نبود آب، برق، فاضلاب و گاز معطل مانده است و من به عنوان نماینده این منطقه مجدانه پیگیر این موضوع هستیم.
 
*گروه‌های دوستی لایه‌های پنهان و تأثیرگذار مجلس در توسعه مناسبات کشورها هستند
این نماینده مجلس که عضو دوستی گروه ایران و هند است و به دلیل بدرقه یکی از مقامت هندی که در اصفهان بود، جلسه را پیش از زمان اتمام ترک کرد، در ارتباط با روند فعالیت‌ها در کمیته دوستی ایران و هند گفت: در تمام دنیا بخشی از فعالیت‌های پارلمان مجلس به موضوعات سیاست خارجه باز می‌گردد  که در قالب گروه‌های دوستی بسیاری از مسایل فی مابین کشورها به صورت دوستانه و مسالمت‌آمیز رفع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه گروه‌های دوستی از لایه‌های پنهان اما تأثیرگذار مجلس در توسعه‌های سیاسی و اقتصادی کشورها هستند، ادامه داد: گروه‌های دوستی با بسترسازی‌های مختلف در توسعه مناسبات سیاسی و ارتباطات اقتصادی دو کشور نقش تأثیرگذاری را ایفا می‌کنند.
حسینی دولت‌آبادی بیان داشت: در سفر اخیر یکی از مقامات هندی در اصفهان نیز در زمینه اقتصادی اعلام آمادگی شد که میان اصفهان و هند تبادلاتی در این زمینه صورت پذیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول