اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صبح امروز؛

معاون رئیس جمهور از موزه تاریخ طبیعی لرستان بازدید کرد

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در جریان سفر به لرستان از موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش خرم‌آباد بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور از موزه تاریخ طبیعی لرستان بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد جواد محمدی‌زاده در این بازدید که صبح امروز در محل موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش خرم‌آباد واقع در پارک 14 معصوم (ع) این شهرستان انجام شد، گفت: احداث موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش از مصوبات دور اول و دوم سفر رئیس جمهوری به استان بوده که هم اکنون قطعی شده و با اعتبارات ملی و استانی در دست اجرا است.
وی افزود: استان لرستان دارای استعداد و ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه حیات وحش است که موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش مرکز مناسبی برای معرفی این توانمندی‌ها است.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین در خصوص احداث باغ وحش در استان گفت: این مجموعه سبب افزایش آگاهی مردم می‌شود، که به واسطه غنی بودن لرستان و با همت استاندار و اداره کل محیط زیست استان در دست پیگیری است.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر یک روزه خود به لرستان در جلسه مقابله با ریزگردها در استانداری لرستان شرکت می‌کند.
بازدید از آغاز عملیات اجرایی موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش لرستان در منطقه پارک 14 معصوم خرم‌آباد، نشست با خبرنگاران و افتتاحیه زیستگاه سمندر در منطقه پل زال خرم‌آباد از دیگر برنامه‌های سفر محمدی‌زاده به لرستان است
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول