اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم چلسی کاشان در گفت‌وگو با فارس:

چلسی کاشان برای صعود به پلی‌آف می‌جنگد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم چلسی کاشان گفت: تیم بسکتبال چلسی کاشان برای صعود به مرحله پلی‌آف به مصاف حریفان می‌رود.

چلسی کاشان برای صعود به پلی‌آف می‌جنگد
محسن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان در مورد شکست چلسی کاشان در برابر صنایع شاهرود اظهار داشت: بازیکنان تیم چلسی در این دیدار بیش از 20 پرتاب پنالتی را از دست دادند که اگر نیمی از آنها تبدیل به امتیاز شده بود تیم چلسی برنده این دیدار بود.
وی تیم بسکتبال صنایع شاهرود را تیمی قدرتمند دانست و گفت: دو تیم چلسی کاشان و صنایع شاهرود تا لحظات پایانی، بازی برابری را مقابل یکدیگر برگزار کردند اما تیم حریف در این دیدار از پرتاب سه امتیازی خود بیشترین بهره را برد و تیم ما نیز پرتاب پنالتی زیادی را بدست آورد که نتوانست آنها را تبدیل به امتیاز کند و نتیجه را با پنج امتیاز اختلاف واگذار کرد.
مقدم با اشاره به مصدومیت دهقانی بازیکن اصلی و کلیدی چلسی کاشان در بازی تدارکاتی مقابل قم گفت: مصدومیت این بازیکن از ناحیه بینی سبب شد تا در این بازی خانگی نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و نتیجه را واگذار کردیم.
سرمربی تیم چلسی کاشان عنوان داشت: تیم بسکتبال صنایع شاهرود وقتی متوجه شد در زیر سبد نمی‌تواند به امتیاز برسد به پرتاب‌های از راه دور و سه امتیازی روی آورد و در این امر به دلیل دفاع نفر به نفر چلسی که هر بازیکن علاوه بر مهار بازیکن مستقیم خود باید از چهار بازیکن دیگر حمایت کند نتوانست از پرتاب‌های سه امتیازی حریف جلوگیری کند.
مقدم همچنین قضاوت ضعیف داوران این دیدار را نیز مزید بر علت شکست تیم کاشانی عنوان و خاطرنشان کرد: داوران انتخاب شده در حد و اندازه‌های لیگ دسته اول نبودند و با قضاوت خود بازی را تحت تأثیر قرار دادند.
وی یادآور شد: ما در برابر تیم حریف هر کاری که توانستیم انجام دادیم اما باید بپذیریم که توان بازیکنان ما نیز تا حدی است آنها تلاش خود را کردند و امید داریم در بازی‌های آینده جبران کنیم.
مقدم با اشاره به اینکه 40 درصد از بازیکنان تیم غیر بومی و از لیگ دسته دوم هستند، ابراز داشت: افشین مظفری، طاهر پورمحمد، مهدی قاسمیان، حسین یوسفی و محمد دهقانی شش بازیکن غیر بومی تیم هستند.
سرمربی تیم چلسی کاشان در ادامه گروه دوم این رقابت‌ها را گروه مرگ و زندگی توصیف کرد و گفت: چلسی در گروه سختی قرار گرفته است اما امیدواری زیادی داریم تا از این گروه به پلی‌آف صعود کنیم و این شکست را جبران کنیم.
مقدم اضافه کرد: تیم چلسی کاشان برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم و حتی چهار تیم لیگ دسته اول بسکتبال کشور بسته شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار تیم‌های بسکتبال چلسی کاشان و صنایع شاهرود از هفته چهارم لیگ دسته اول بسکتبال کشور در کاشان با نتیجه 95 بر90 به سود تیم صنایع شاهرود به پایان رسید.
 انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول