اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار اردبیل:

شهرداری اردبیل درآمد پایدار ایجاد کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل از شهردار اردبیل خواست که درآمدی پایدار برای توسعه و عمران شهری اردبیل تعریف کند.

شهرداری اردبیل درآمد پایدار ایجاد کند
ایرج بیگدلو در حاشیه نشست شورای شهر و شهردار اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: درآمد ما نباید تابع نوسانات بازار مسکن و قیمت زمین باشد تا رکود یا رونق ساخت و ساز به افزایش یا کاهش درآمد ما منجر شود.
معاون عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: ما معتقدیم در تعیین عوارض و وصول آن باید وضعیت درآمدی مردم لحاظ شود چرا که تکیه شهرداری تنها بر درآمدهای محلی نمی‌تواند پاسخگوی نیازها باشد.
این مسئول اضافه کرد: بحث منطقه‌بندی در فرمول‌های درآمدی بسیار مهم است و باید این عوارض تعیین شده متناسب با منطقه‌بندی اصلاح قیمت شده و یک قیمت عادلانه و متوازن در نظر گرفته شود.
وی به کمک‌های مختلف دولتی به شهرداری ‌ها اشاره کرد و گفت: ‌بخشی از این کمک‌ها از محل اعتبارات ماده 100، 80 و حوادث ماده 10 اختصاص می‌یابد که برای اجرای پروژه‌هایی خاص نظیر هدایت آب‌های سطحی در نظر گرفته می‌شود.
بیگدلو ادامه داد: اغلب اعتبارات عمرانی استان اردبیل توزیع شده و ما تنها از محل اعتبارات دو درصد در اختیار معاون رئیس جمهور می‌توانیم برای اجرای پروژه‌های اساسی و زیربنایی شهری اعتباری دریافت کرده و در بین شهرداری‌ها توزیع کنیم.
معاون استاندار اردبیل بیان داشت:‌ در گرفتن این منبع اعتباری نیز چانه‌زنی نمایندگان هر منطقه بسیاری ضروری است تا در سایه این رایزنی‌ها بتوانند اعتبارات بیشتری را دریافت کنند.
این مسئول ضرورت تقویت جایگاه شورا را یادآور شد و اظهار داشت: معتقدیم احترام امامزاده را متولی آن‌ نگه می‌دارد و ما از شورای شهر انتظار داریم به گونه‌ای رفتار کند که با حرکت‌های خود ما را وادار به احترام و تکریم تک تک اعضای شورا کنند.
معاون عمرانی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: اتحاد، همدلی و حرکت‌های همسوی شورا می‌تواند بسیار کارساز باشد چرا که فلسفه تشکیل شورا نیز ایجاد وحدت رویه عمران و آبادانی شهرها و روستاها بوده و در ذات این حرکت اختلاف نظر و سلیقه طبیعی است اما نباید این اختلاف نظرها به نفی نظر اعضای شورا منجر شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول