اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آران و بیدگل:

ترور ‌فرماندهان سپاه قدس ‌نشانه ‌ضعف آمریکا در برابر قدرت ایران است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آران و بیدگل گفت: ترور ‌فرماندهان سپاه قدس ‌نشانه ‌ضعف آمریکا در برابر قدرت ایران است‌.

ترور ‌فرماندهان سپاه قدس ‌نشانه ‌ضعف آمریکا در برابر قدرت ایران است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،‌ حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: حرکاتی چون جنبش وال استریت در آمریکا به عنوان برخی از نشانه‌های ضعف استکبار و انزجار مردم این کشورها از سیاست‌های سیاستمداران خود و لابی‌های صهیونیستی است.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و آمریکا در حال حاضر دچار وضعیت ضعف و استیصال در جهان است تأکید کرد: این کشور اکنون راهی جز خروج از عراق، افغانستان، خلیج فارس، بحر احمر و کشورهای خاورمیانه ندارد.
روحانی با اشاره به سالروز کشته شدن شماری از دانش‌آموزان ایرانی در سال 57 و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، این حوادث را نشان دهنده جنایات و توطئه‌های شیطان بزرگ دانست.
وی با بیان اینکه پس از این رخدادها سیاستمداران آمریکا همواره شیطنت‌هایی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند تأکید کرد: در تمامی این دسیسه‌ها که ماهیت‌های مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی داشته است جمهوری اسلامی به یاری خدا و پشتیبانی مردم پیروز میدان بوده و هست.
وی برگزاری کنفرانس بیداری اسلامی در تهران، حضور شخصیت‌های سیاسی و اندیشمندان کشورهای اسلامی منطقه در کشور و سفر اخیر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و استقبال پرشور مردم از ایشان را عواملی دانست که منجر به خشم آمریکا از جمهوری اسلامی شده است.
 روحانی افزود: خشم آمریکا سبب شد سیاستمداران این کشور با نهایت پستی دسیسه ترور شخصیت‌های جمهوری اسلامی و فرماندهان سپاه قدس ایران را طرح کنند که نشان از ضعف آمریکا در برابر قدرت ایران است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول