اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

تهمت آمریکا به سپاه قدس برای سرپوش گذاشتن به قیام والاستریت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساری به تهمت آمریکا به سپاه قدس اشاره کرد و گفت: تهمت زدن آمریکا به سپاه قدس برای سرپوش گذاشتن به قیام والاستریت است.

تهمت آمریکا به سپاه قدس برای سرپوش گذاشتن به قیام والاستریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در نماز جمعه مرکز استان مازندران با تسلیت ایام شهادت امام محمد‌باقر(ع) اظهار کرد: این امام همام نقش اثرگذاری در ترویج دین اسلام داشت و مثل سایر ائمه اطهار اسلام ناب محمدی را به جهان عرضه کرد.
وی تصریح کرد: باید قدر اسلام را بدانیم و انقلاب اسلامی ایران نیز در راستای منویات ائمه اطهار و با روشنگری امام خمینی (ره) شکل گرفت.
امام جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به قیام 13 آبان دانش‌آموزان تاکید کرد: شکل‌گیری قیام 13 آبان در راستای اعتراض امام به قانون کاپیتالیسیون شکل گرفت و دانش‌آموزان منویات ولایت فقیه را در راستای مبارزه با استکبار به خوبی به کار بستتند.
‌وی با اشاره به دیدار اخیر دانش‌آموزان با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار ماهیت استکبار را به خوبی برای دانش‌آموزان تبیین کردند.
خطیب نماز جمعه ساری به تهمت آمریکا به سپاه قدس اشاره و عنوان کرد: تهمت زدن آمریکا به سپاه قدس برای سرپوش گذاشتن به قیام وال‌استریت است و آمریکا برای انحراف افکار عمومی جهان از قیام وا‌ل‌استریت این اتهامات را مطرح کرد.
طبرسی ادامه داد: ملت‌های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی ایران به ماهیت ضد استکباری آمریکا پی بردند و این سناریو آمریکا نیز مثل سایر برنامه شوم این کشور استکباری نقش بر آب می‌شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تمجید از حرکت‌های آزادیخواهانه سپاه قدس در ایران اسلامی تاکید کرد: سپاه قدس نقش اثرگذاری در مبارزه با زیادی‌خواهی‌های استکبار داشت.
وی خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: دانش‌آموزان حال حاضر کشور ما باید با تاسی از دانش‌آموزان دوران انقلاب اسلامی راه دانش‌آموزان روز 13 آبان سال 58 را به خوبی ادامه دهید.
وی شرکت در برگزاری راهپیمای دانش‌آموزان در حال حاضر را انتقاد به عملکرد حال حاضر آمریکا در جهان اعلام و تاکید کرد: تا زمانی که آمریکا دست از زیاده‌خواهی‌های خود در جهان دست بر ندارد این تظاهرات ادامه دارد.
امام جمعه مرکز استان مازندران با اشاره تایید مجدد ادامه فعالیت وزیر اقتصاد و رای اعتماد مجلس به وزیر اقتصاد اظهار کرد: عذرخواهی وزیر از اشتباهاتی که انجام شد، باید در بین مسئولان نهادینه شود.
وی عذرخواهی وزیر اقتصاد از مردم را نوعی توجه به مردم‌سالاری عنوان و بیان کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ایجاد شد و توجه به مردم باید در راس برنامه‌های حکومت مردان باشد.
طبرسی در ادامه با اشاره به  نزدیک بودن روز فرهنگ عمومی عنوان کرد: باید رعایت فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران توجه به امور جوانان را بسیار ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: بسیاری از حرکت‌های انقلاب اسلامی توسط جوانان انجام شد.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول