اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/فارس گزارش می‌دهد/

رقابت‌های والیبال با شناخت مدعیان به مرحله نیمه نهایی رسید

خبرگزاری فارس: رقابت‌های والیبال المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت ملی گار ایران سومین روز خود را هم پشت سر گذاشت و با شناخت مدعیان به مرحله نیمه نهایی رسید.

رقابت‌های والیبال با شناخت مدعیان به مرحله نیمه نهایی رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رقابت‌های والیبال المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت ملی گاز ایران سومین روز خود را هم پشت سر گذاشت و تیم گیلان در یک بازی حساس توانست تیم خوب و مدعی تهران را دو بر صفر شکست دهد، البته اعتراض‌های مداوم بازیکنان تهران موجب شد کاپیتان این تیم در گیم دوم کارت زرد گرفته و عملاً با تقدیم یک امتیاز به تیم گیلان، این بازی را واگذار کردند.

*دوست داشتم با قدرت به نیمه نهایی برویم
ابوالقاسم کوچکی والیبالیست گیلان و بهترین بازیکن میدان در این بازی گفت: خیلی دوست داشتیم که در مقابل تهران پیروز شده و با قدرت در مسابقات شرکت کنیم.
وی افزود: شور و شوق در بین بازیکنان گیلان موج می‌زند و طوری بازی می‌کنند که انگار در سن 25 سالگی هستند.
کوچکی، که سابقه بازی در تیم ارتش و منتخب گیلان را دارد، تاکید کرد: 22 سال است که والیبال بازی می‌کنم و از اینکه در کنار همکارانم مسابقه می‌دهم برایم لذت‌بخش است.
وی، سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: افراد بالای 45 سال نیاز مبرم به ورزش، تفریح و سرگرمی دارند به همین دلیل از بانیان برگزاری این مسابقات کمال تشکر و امتنان را دارم.
بازیکن تیم گیلان، در خصوص امکانات این مسابقات گفت: امکانات عالی است اما یک گلایه کوچک در خصوص خدمات هتل دارم که با توجه به مسائل دیگر به چشم نمی‌آید.
وی گفت: این مسابقات موجب شد تا چند دوست صمیمی که سال‌ها از هم دور بودیم دوباره ببینم و از اینکه این المپیاد موجب چنین امری شده است خوشحالم و از بانیان آن متشکرم.

*برگزاری مسابقات موجب شور و نشاط در بین کارکنان می‌شود
رحمت نوری، مربی باسابقه تیم تهران نیز بعد از باخت مقابل گیلان تصریح کرد: برگزاری مسابقات در کنار برد و باخت موجب ایجاد نشاط و شادابی در روح و جسم کارکنان این شرکت می‌شود.
وی که در سال‌های نه چندان دور عضو بازیکن تیم ملی بوده است، افزود: مسئولان برگزاری مسابقات باید در چینش داوران دقت بیشتری کنند، متاسفانه از داورانی استفاده شده است که خیلی کم تجربه هستند.
نوری اظهار کرد: بازیکنان به خاطر مقتضای سنشان بسیار حساس شده‌اند و باید در داوری‌ها دقت بیشتری شود.
وی پیشنهاد داد: حداقل سن در این بازی‌ها را به 40 کاهش دهند تا هم کیفیت رقابت‌ها بالا رود و هم کسانی که در این سن هستند بتوانند در المپیاد شرکت کنند.
نوری، از مسئولان برگزاری مسابقات تشکر کرد و گفت: خوشبختانه کیفیت سالن و ایاب و ذهاب خیلی عالی است و به همین دلیل یک دست مریزاد به همه کسانی که در این امر زحمت می‌کشند می‌گویم.
براساس این گزارش، بازی حساس دیگر نبرد گاز آذربایجان‌غربی با منطقه هشت عملیات انتقال گاز بود که ارومیه‌ای‌ها  توانستند با نتیجه نزدیک دو بر یک منطقه هشت عملیات انتقال گاز (تبریز) را شکست دهد.

*همه از این المپیاد انرژی می‌گیرند
حسین دامغانی، بازیکن گاز آذربایجان‌غربی نیز در خصوص برگزاری المپیاد گفت: لازم به گفتن نیست همه از این المپیاد انرژی دشت می‌کنند و همه کارکنان بعد از 11 ماه کار و کوشش شبانه‌روزی خستگی را در این یک هفته از تن به ‌در می‌کنند.
وی ادامه داد: با دیدن همکارانمان در سایر نقاط کشور شاد می‌شویم و برایمان لذت‌بخش است که در کنارشان به رقابت بپردازیم.
دامغانی تاکید کرد: همه می‌دانیم که مسابقه یک بهانه است و برد و باخت مسئله‌ای نیست خیلی خوشحالیم که در یک مجموعه هزار نفری شرکت گاز حضور داریم و از بانیان این کار کمال تشکر را داریم.
وی که همکارش را پس از 15 سال یک بار دیگر ملاقات کرده بود، گفت: چه اجری از این کار بالاتر که دوستان قدیمی را به هم رساندند.
دامغانی اظهار کرد: از آقای گلچین و رحمانی تشکر می‌کنم و امیدوارم با دیدن شور رو نشاط در بین همکاران خستگی از تنشان به‌در آید.
وی گفت: هفته‌ای دو بار تمرین می‌کنیم و از اینکه امکاناتی داریم برای تمرین و ورزش از مسئولان امر تشکر می‌کنیم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.
امروز برای مشخص شدن فینالیست‌های این دوره از مسابقات تیم‌های آذربایجان‌غربی با تهران و گیلان با منطقه هشت عملیات انتقال گاز بازی خواهند کرد.
با توجه به بازی‌های زیبای انجام شده توسط این چهار تیم در مرحله مقدماتی پیش‌بینی می‌شود رقابت‌ها در نیمه نهایی بسیار نزدیک و نفس‌گیر باشد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول