اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

شرکت گاز اصفهان ظرفیت بدهی صنایع را ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: شرکت گاز اصفهان بیش از این ظرفیت بدهی و مطالبات مالی صنایع و شهرداری را ندارد و از هم‌اکنون به شدت دنبال دریافت مطالبات خود از آنها هستیم.

شرکت گاز اصفهان ظرفیت بدهی صنایع را ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی طغیانی شامگاه گذشته در جلسه ستاد سوخت با ابراز گلایه از شهرداری و سازمان اتوبوس‌رانی بابت نپرداختن بدهی‌هایش اظهار داشت: شهرداری تا اول آبان ماه حدود 11 میلیارد تومان به جایگاه‌داران سوخت CNG بدهکار بوده و این در حالی است که وقتی بحث از قطعی گاز می‌شود، سریع جنجال رسانه‌ای به پا می‌کنند.
وی در ارتباط با بدهی‌های بخش صنعت به اداره گاز استان اصفهان افزود: با صاحبان صنایع نیز تا به امروز مدارا کرده‌‌ایم، اما از هم‌اکنون به شدت دنبال دریافت مطالبات خود از آنها هستیم چون دیگر ظرفیت گاز استان بیش از این طاقت بدهی و مطالبات مالی را ندارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: اگر صنایع بخواهند در پرداخت بدهی‌هایشان این‌گونه رفتار کنند، روزانه ما با قطعی گاز 100 واحد صنعتی روبه‌رو خواهیم بود.
وی در مورد علت بدهی‌های زیاد صنایع و ارگان‌ها به اداره گاز بیان کرد: برخی از صنایع ما زیر پوشش سبد حمایتی سوخت قرار ندارند و برخی دیگر نیز سودشان کم اما مصرف گازشان بسیار بالا بوده و همین امر سبب ایجاد مشکل برای آنها و شرکت گاز شده است.
طغیانی در مورد بدهی نیروگاه‌ها نیز افزود: آنها نیز در حدود 300 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکار هستند و این نیز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: اگر رویه پرداخت بدهی‌ها این‌گونه پیش رود، وضعیت اسفباری برای یارانه‌ها پیش می‌آید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول