اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های اصفهان:

نمایشگاه‌ها قدرت نهادهای مالی را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های خدمات بانکداری، بیمه و بورس نشان‌دهنده قدرت نهادهای پولی و مالی به صاحبان پول و سرمایه است.

نمایشگاه‌ها قدرت نهادهای مالی را نشان می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی دهاقین امروز در مراسم برپایی نخستین نمایشگاه خدمات بانکداری، بیمه و بورس اظهار داشت: پیاده‌سازی اصل 44 قانون اساسی و خصوصی شدن نهادهای اقتصادی دولتی فرصتی طلایی برای تاریخ اقتصاد کشور به وجود آورده است.
وی ادامه داد: بر اساس اصول پیش‌بینی شده در قانون که اگر این اصل به موقع اجرایی شود نقشی اساسی در تغییر مسیر پیشرفت اقتصادی کشور ایفا می‌کند، در حال حاضر بخشی از آن را مشاهده کرده‌ایم.
مدیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اصفهان با اشاره به خصوصی شدن بانک صادرات تصریح کرد: در چند سال گذشته کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که بانک صادرات به بخش خصوصی واگذار شود اما در حال حاضر این بانک به عنوان مستقل‌ترین بانک خصوصی در تمام کشور عرض اندام می‌کند.
وی افزود: با اجرای اصل 44 قانون اساسی امروزه این امید است که بخش‌ها و شرکت‌های مختلفی در کشور به بخش خصوصی واگذار شوند.
دهاقین از اهمیت برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها سخن گفت و ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها نشان دهنده قدرت نهادهای پولی و مالی به صاحبان پول و سرمایه است.
وی اضافه کرد: کیفیت ارائه خدمات در این تشکیلات مالی و پولی همیشه مورد نظر برگزارکنندگان نمایشگاه بوده تا اینکه بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان در نمایشگاه که از احزاب تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی، بازرگانی، خدماتی و یا تعاونی هستند سهم به سزا و رشد سودمندی از بازدید در این نمایشگاه عایدشان شود.
به گزارش فارس، نخستین نمایشگاه بیمه، خدمات بانکداری و بورس با حضور 30 مجموعه از استان‌های اصفهان و تهران در یک سالن به مساحت 3هزار متر مربع در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان کار خود را آغاز کرده است.
این نمایشگاه در قالب بانک‌ها، بیمه‌ها، مؤسسات مرتبط با بورس و شرکت‌های عضو تشکیل شده و با توجه به اینکه شرکت‌های بزرگ صنعتی و شرکت‌های معتبر که در اقتصاد کشور تأثیرگذار هستند در فرهنگ‌سازی مردم برای آشنایی با سرمایه و هدایت سرمایه‌‌های راکد به سمت سرمایه‌‌گذاری‌های مولد اثر می‌گذارند.
این نمایشگاه تا 15 آبان ماه ادامه پیدا می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول