اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید قربان انجام می‌شود؛

آمادگی 51 پایگاه جمع‎آوری نذورات در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: بر اساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته 51 واحد ثابت و سیار برای جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردم به مناسبت عید سعید قربان در سطح استان آماده فعالیت هستند.

آمادگی 51 پایگاه جمع‎آوری نذورات در گلستان
عباس حاجی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: همه ساله با فرارسیدن عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری مردم نوع‌دوست استان در راستای توجه به محرومان و مستضعفان نذورات جمع‌آوری شده را تا پایان روز بین نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم نیکوکار و خیر استان تصریح کرد: در سال گذشته 534 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش 74 میلیون و575 هزار ریال و بالغ بر 176میلیون و 804 هزار ریال وجه نقد توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان جمع‌آوری شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این در روز عید قربان سایر کالاهای اهدایی خیرین به ارزش 16 میلیون و 421 هزار ریال توسط کمیته جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.
حاجی‌اکبری از مردم نیکوکار و همیشه در صحنه استان درخواست کرد امسال نیز همچون سال‌های گذشته با ماموران کمیته امام خمینی(ره) همکاری‌های لازم را داشته باشند و با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید مهمان سفره نیازمندان کنند.
وی همچنین ادامه داد: در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) 675 نوعروس گلستانی با کمک این نهاد مقدس راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
حاجی‌اکبری افزود: در این روز باشکوه، جشن ازدواج در تمامی شاخه‌های کمیته امداد استان برگزار شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: مبلغی بالغ بر 6 میلیارد و 750 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.
وی تصریح کرد: در این جشن به هر نو عروس مبلغ 10 میلیون ریال هدیه ازدواج پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان اضافه کرد: مبلغ فوق از اعتبارات منابع امدادی و مصوبات سفر سوم رئیس جمهور به گلستان تامین شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول