اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش و جوانان آبادان اعلام کرد:

900 میلیون هزینه برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش و جوانان آبادان گفت: به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی کشور یادواره شکست حصر آبادان نزدیک به 900میلیون ریال هزینه شد.

900 میلیون هزینه برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور
خادم‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: آبادان میزبان شایسته‌ای برای مسابقات قهرمانی بوکس کشور؛ یادواره شکست حصر آبادان بود.
وی اضافه کرد: رئیس فدراسیون بوکس ایران با اشاره به میزبانی آبادان در مسابقات انتخابی تیم ملی، این مسابقات را یکی از بی‌نقص‌ترین و با کیفیت‌ترین دوره‌های برگزار شده از دیدارهای قهرمانی ایران نامید.
رئیس سازمان ورزش و جوانان آبادان افزود: در روزهای برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور از 400 نفر پذیرایی کرده و برنامه‌های تفریحی و فرهنگی این افراد در یک هفته انجام مسابقات به درستی سازماندهی شده بود.
وی از هزینه صورت گرفته برای میزبانی مسابقات بوکس یادواره شکست حصر آبادان؛ انتخابی تیم ملی  گفت و خاطرنشان کرد: چیزی حدود 900 میلیون ریال در زمان برگزاری این رقابت‌ها هزینه شد که فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی پرداخت نیمی از این مبلغ را متقبل شد.
تهذیبی تصریح کرد: 32 استان در این مسابقات حاضر بودند که استان خوزستان بعد از 17 سال موفق به کسب میزبانی و البته بعد از 11 سال موفق به روی سکو رفتن در مسابقات کشوری شد.
وی در پایان با اشاره به انتقاد سرمربی تیم ملی بوکس کشور از رقابت‌های قهرمانی ایران؛ یادواره شکست حصر آبادان اضافه کرد: انتقاد وی صرفاً به کیفیت فنی مسابقات بوده و برگزاری و میزبانی را مدنظر نداشته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول