اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع):

اجرای منویات رهبری راه مبارزه با تهاجم دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری یکی از راهکارهای اصلی مبارزه با تهاجم دشمن است.

اجرای منویات رهبری راه مبارزه با تهاجم دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر خلیلیان عصر امروز در نشست توجیهی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه، مسئولان دفاتر تایید محتوا و کارشناسان فرهنگی هنری رده‌های تابعه سپاه قمر بنی هاشم(ع) در این استان، اظهار داشت: 13 آبان امسال روزی تاریخ‌ساز است و فردا در سراسر کشور اقتدار و صلابت، ملت ایران بیش از گذشته به منصه ظهور جهانیان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه 13 آبان جلوه‌گاه عینی مبارزه ملت ایران با استکبار است، تصریح کرد: در حقیقت 13 آبان انقلاب دوم ملت آزاده، انقلابی و همیشه در عرصه ایران اسلامی است.
خلیلیان شهید فهمیده را الگو و اسوه دانش آموزان بسیجی دانست و گفت: دفاع از این، عزت، ارزش و افتخار که ثمره ایثار و از جان گذشتگی هزاران انسان آزاده است وظیفه‌ای شرعی و همگانی است.
وی برنامه‌های جدید این دفتر را ارتقای سطح آگاهی و معلومات متولیان امر تایید محتوا برای برنامه‌ریزی‌های آتی عنوان کرد و گفت: فلسفه تشکیل و راه‌اندازی دفتر تایید محتوا، اجرایی کردن رهنمون‎ها و منویات رهبر معظم انقلاب است.
مدیر دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم در دو حوزه محتوایی و نظارتی بر برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اشرافیت داشته و با حفظ و صیانت و کیفی کردن برنامه‌های یاد شده، در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بایستیم.
وی افزود: دشمن در صدد است تا با نفوذ و رخنه فرهنگی به ما ضربه بزند و این مسئله نیاز به هوشیاری دارد.
خلیلیان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: شیطنت‌های دشمن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هر روز ابعاد وسیع‌تری پیدا می‌کند که برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند راهکارهای مناسب برای مقابله با  ترفندهای دشمنان نظام اسلامی را فراهم سازد.
وی بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان جوان را در اجرای مطلوب‌تر ماموریت‌های دفاتر تایید محتوا در سطح استان مثبت ارزیابی کرد و خواهان حضور فعال آنها در این عرصه شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول