اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اجرایی کنفرانس خبر داد:

تعویق چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی در مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اجرایی چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی و نوآوری گفت: به دلیل استقبال زیاد فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور برای ارائه مقاله، این کنفرانس در بهمن ‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

تعویق چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه این کنفرانس، حسین مقدسی اظهار کرد: در حال حاضر دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به طور رسمی حمایت خود را از این کنفرانس اعلام کردند که پیرو این حمایت در راستای برگزاری هرچه بهتر این کنفرانس، فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور نیز استقبال خوبی در ارائه مقاله نشان دادند.
مقدسی در ادامه با اشاره به برخی از اهداف کنفرانس خاطرنشان کرد: این دوره از این کنفرانس نیز همچون کنفرانس‌های قبلی با هدف تبیین و ترویج مبانی علمی دانش خلاقیت‌شناسی برآن است که با گردآوردن و مبادله اطلاعات میان متخصصان، محققان، صاحبنظران و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش، آموزش عالی، آموزش‌های سازمانی و آموزش پزشکی نقش اساسی در فرهنگ‌سازی خلاقیت، جهت‌دهی و رشد فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در این ارتباط داشته باشد و علاوه برآن که موجب رشد و توسعه خلاقیت و نوآوری می‌شود، عاملی برای تربیت و پرورش نیروهای خلاق و کارآفرین در ایران اسلامی باشد.
وی اظهار کرد: چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی پرورشی‌، تریز و نوآوری ایران با تأکید بر جنبه‌های مختلف علمی و کاربردی دانش خلاقیت‌شناسی در محورهای متعدد (‌مبانی علمی و موضوعات پایه در خلاقیت‌شناسی پرورشی، رویکردها و برنامه‌های آموزشی تفکر، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، خلاقیت‌شناسی مدیریت آموزشی، شناسایی موانع، چالش‌ها و راهکارها، بررسی نقش آموزش‌های غیررسمی و سایر موضوعات مرتبط اقدام به پذیرش و بررسی مقالات، پژوهش‌ها کرده است. از جمله برنامه‌های جانبی ویژه این کنفرانس، نخستین جشنواره پایان‌نامه‌ها و رساله‌های حوزه خلاقیت‌شناسی، نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی است و از همه اساتید‌، پژوهشگران‌، فرهنگیان و دانشگاهیان سراسر کشور برای ارسال مقالات علمی و مشارکت فعال در کنفرانس دعوت می‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول