اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

کاشان نیاز به 500 داوطلب سلامت دارد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول جذب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این دانشگاه در حال حاضر نیاز به 500 داوطلب سلامت دارد.

کاشان نیاز به 500 داوطلب سلامت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مریم امیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و 500 داوطلب سلامت مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی این دانشگاه تنها 67 درصد از خانوارهای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را زیر پوشش دارند که با اشتغال 500 داوطلب جدید نیازهای موجود در این بخش برطرف می‌شود.
وی تصریح کرد: از هرار و 500 داوطلب سلامت فعال 900 نفر در شهر کاشان، 150 نفر در روستاهای کاشان، 220 نفر در شهر آران و بیدگل و 230 داوطلب نیز در روستاهای آران و بیدگل فعالیت دارند.
امیدی همکاری بانوان علاقه‌مند به ارتقای سطح بهداشت و سلامت خانواده‌ها را به عنوان داوطلبان سلامت خواستار شد و افزود: این بانوان می‌توانند برای همکاری به نزدیک‌ترین مراکز بهداشتی درمانی محل سکونت خود مراجعه و ضمن بهره‌گیری از آموزش‌های لازم به عنوان داوطلب سلامت در اجرای برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشارکت کنند.
دبیر اجرایی کارگاه آموزشی تربیت مربیان داوطلبان سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در ادامه خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی سه روزه با حضور 60 نفر از کارکنان مراکز بهداشتی درمانی مناطق شهری و روستایی زیر پوشش این دانشگاه برگزار شد.
امیدی، شیوه آموزش گروه همسانان (هر گروه با گروه مشابه خود)، مهارت‌های ارتباطی و اصول یاددهی را از جمله محورهای آموزشی این کارگاه سه روزه برشمرد و عنوان کرد: این مباحث در قالب کتاب، جزوه و نرم افزار توسط میترا توحیدی کارشناس ارشد و مسئول مشارکت‌های مردمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آموزشی در این دوره آموزش داده شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، کارگاه آموزشی تربیت مربیان داوطلبان سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مدت سه روز در سالن کنفرانس دکتر محمد قریب این دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول