اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه:

احیای موقوفات با ترویج فرهنگ وقف میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف گفت: باید در راستای احیای موقوفات بیش از گذشته تلاش کرد که این امر با اطلاع‌رسانی مناسب و تبلیغ فرهنگ وقف میسر می‌شود.

احیای موقوفات با ترویج فرهنگ وقف میسر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، حجت‌الاسلام والمسلیمن علی محمدی در نشست مشترک که با حضور معاونین سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیر کل و مسئولین اوقاف قم برگزار شد، اظهار کرد: استان قم باید در زمینه احیای موقوفات متحول شود و در این راستا بیان احکام وقف و اطلاع‌رسانی مطلوب در خصوص آثار ارزنده وقف موثر خواهد بود.
وی با اشاره به حرکت رو به رشد سازمان اوقاف در سطح کشور در راستای اطلاع‌رسانی و تبلیغ در زمینه فرهنگ وقف خاطرنشان کرد: نتیجه این اقدامات در سطح جامعه و با تغییر نگرش اقشار مختلف به وقف و موقوفات مشخص خواهد شد.
سرپرست سازمان اوقاف وامور خیریه خدمت به موقوفات و امامزادگان را کاری شایسته و مقبول ائمه اطهار برشمرد و از تمام کارکنان اوقاف خواست تا با تلاش و همت مضاعف در خدمت به آستان مقدس امامزادگان و موقوفات کشور کوشا باشند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ویژه قم و وجود حوزه‌های علمیه و مراکز مختلف علمی و فرهنگی و همچنین حضور عظیم زائرین از داخل و خارج از کشور در طول سال گفت: امامزادگان قم باید به زائرین حضرت فاطمه معصومه (س) معرفی شوند.
وی افزود: قبور مطهر بسیاری از علماء و مشاهیر برجسته شیعه که همواره مورد توجه بزرگان دینی و مراجع عظام بوده باید ساماندهی شده و مورد توجه خاص قرار گیرند.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره جایگاه ویژه استان قم در سطح کشور گفت‌: هرگونه اقدام شایسته‌ای در قم می‌تواند به عنوان الگوی کشوری برای سایر استان‌ها قرار گیرد و این ویژگی باید مورد توجه مدیران و کارکنان اوقاف استان قم باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول