اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان خبرداد:

برگزاری همایش توانمندسازی سمن‌ها در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان از برگزاری همایش استانی سمن‌ها در این استان خبرداد و گفت: این همایش به منظور هماهنگی و سازماندهی سازمان‌های مردم نهاد سطح استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش توانمندسازی سمن‌ها در کردستان
سیدمحمدعطا رحمانی‌آبیدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این همایش با حضور معاون سازمان‌های مردم نهاد مرکز اجتماعی وزارت کشور و اعضای سازمان‌های مردم نهاد شهرستان‌های تابعه استان برگزار خواهد شد.
وی هدف از برپایی این همایش را آموزش اعضای سمن‌ها در ارتباط با نحوه مدیریت و تقویت روابط درون سازمانی و همچنین اجرای نشست‌ها و کارگاه‌های عملی برای تعیین خط‌مشی سمن‌های فعال در استان عنوان کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان تصریح کرد: بدون شک تقویت ساختار سازمان‌های مردم نهاد موجب ارتقای سطح فرهنگ اجتماعی در جامعه شده و بستر لازم برای تسریع در توسعه برنامه‌های اجتماعی دولت را فراهم می‌سازد.
رحمانی‌آبیدر با بیان اینکه در حال حاضر  بیش از 10 هزار کردستانی در سازمان‌های مردم نهاد عضویت دارند، افزود: با توجه به فرهنگ والای مردم کردستان در راستای مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های عمومی و مردم نهاد، در حال حاضر سازمان‌های مردم نهاد در این استان بسیار فعال و از استقبال خوب مردم برخوردار است.
به گفته مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان، هم‌اکنون بیش از 240 سمن در استان با عضویت 10 هزار کردستانی فعال و در چهارچوب قانون در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های چشمگیری دارند.
رحمانی‌آبیدر ساماندهی و تشکیل همایش‌ها به منظور توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد را از اولویت‌های کاری دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان به منظور ارتباط نزدیک و دوسویه با این سازمان‌های در سطح استان عنوان کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه تقویت زیر ساخت‌های اجتماعی و توسعه مباحث فرهنگی در جامعه نیازمند عزم و اراده همگانی است، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی توجه به مباحث فرهنگی و پیروی از دستورات الهی و انسان‌ساز دین مبین اسلام با جدیت در کشور دنبال می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول