اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

آیت‌‌الله عمید زنجانی الگوی مجامع علمی و دینی بود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آیت‌‌الله عمید زنجانی الگوی مجامع علمی و دینی کشور از نظر تربیتی محسوب می‌شوند.

آیت‌‌الله عمید زنجانی الگوی مجامع علمی و دینی بود
حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آیت‌‌الله عمید زنجانی یکی از چهره‌های فرهنگی و دینی و یکی از اساتید تاثیرگذار و شاخص علمی و دینی کشور بود.
وی با اشاره به اینکه آیت‌‌الله زنجانی همه عمر و هستی خود را فدای مباحث علمی کشور کرده‌ بود، خاطر نشان کرد: وی خود را وقف حوزه علمی و پژوهشی کشور کرده بود و نبود وی ضایعه بزرگی برای حوزه علمی و دینی کشور محسوب می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آثار فاخر آیت‌‌الله عمید زنجانی مورد توجه علاقمندان است، اضافه کرد: اندیشه‌های وی مورد توجه مجموعه‌های علمی و دینی کشور است.
وی با اشاره به اینکه آیت‌‌الله عمید زنجانی جایگاه اجتماعی و سیاسی والایی در بین مردم، مسئولان و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌ است، ادامه داد: خدمات شایان توجهی را علاوه ‌بر جامعه علمی در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز انجام داده بود.
حجت‌الاسلام دشتکی با تاکید بر اینکه آیت‌‌الله عمید زنجانی در دوران انقلاب و بعد از آن دوشادوش امام خمینی (ره) و مردم ایران در راستای آرمان‌های انقلاب حرکت کردند، اضافه کرد:‌ وی بعد از امام خمینی (ره) نیز در خدمت رهبر معظم انقلاب بوده و از خدمت‌گزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده بود.
وی با بیان اینکه آیت‌‌الله عمید زنجانی از بزرگ‌ترین چهره‌های ماندگار استان زنجان محسوب می‌شد،‌ تصریح کرد:‌ جوانان و پژوهشگران باید در راه وی گام بردارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول