اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دولت نهم و دهم؛

پیام‌نور در ردیف دانشگاه‌هایی با نیم قرن پیشینه قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور کاشان گفت: دانشگاه پیام‌نور با تحولات گسترده طی دولت نهم و دهم در ردیف دانشگاه‌هایی با نیم قرن پیشینه قرار گرفته است.

پیام‌نور در ردیف دانشگاه‌هایی با نیم قرن پیشینه قرار گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی فراهتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از قبولی 50 دانشجوی دانش آموخته این دانشگاه در تحصیلات تکمیلی و رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی کشور خبر داد.
وی افزود: این دانشجویان در رشته‌های حقوق، ریاضی، مدیریت اجرایی، الهیات گرایش علوم قرآنی و حدیث، فقه و حقوق، مهندسی کامپیوتر، فلسفه، علوم سیاسی، ادبیات و جهانگردی در دانشگاه‌های معتبر دولتی کشور قبول شده‌اند.
وی تصریح کرد: این دانشجویان در دانشگاه‌های شهید بهشتی، تربیت مدرس و صنعتی امیرکبیر تهران و دیگر دانشگاه‌های معتبر استان‌های اصفهان، زنجان، قم و شهرستان کاشان پذیرفته شده‌اند.
رئیس دانشگاه پیام نور کاشان بر شکوفایی استعدادهای درخشان در دانشگاه‌های پیام نور تأکید کرد و طرح مباحثی در مورد اعتبار مدرک این دانشگاه را توسط برخی افراد با توجه به تأیید رسمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بی‌اساس خواند.
فراهتی افزود: موفقیت‌ها و رشد استعدادهای درخشان از طریق دانشگاه پیام نور از دید این افراد پنهان و مغفول مانده است که مباحث اعتبار مدرک این دانشگاه را مطرح می‌کنند.
فراهتی تأیید و صدور مجوز برای ایجاد رشته‌های قابل تدریس در دانشگاه‌های پیام نور توسط شورای گسترش وزارت علوم را خاطرنشان کرد و گفت: دانشجویان پیام نور هیچ نگرانی برای مدرک خود از این دانشگاه نداشته باشند.
وی جایگاه و جهش علمی شگرف دانشگاه پیام نور در بین دیگر مراکز آموزش عالی کشور طی سال‌های اخیر را بسیار چشمگیر دانست و گفت: این دانشگاه با تحولات گسترده طی دولت نهم و دهم در ردیف دانشگاه‌هایی با نیم قرن پیشینه قرار گرفته است.
فراهتی تصریح کرد: عقل و انصاف حکم می‌کند ایراد کنندگان با یک دید منصفانه و با عنایت به شاخصه‌هایی چون رشد مؤلفه‌های کیفی، افزایش آمار قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در رشته‌های تحصیلات تکمیلی، کسب عناوین برجسته و دریافت مدال‌های ارزشمند در المپیادهای علمی بین‌المللی، افزایش چاپ مقالات منتشره در نشریات و رشد تألیفات در دانشگاه‌های پیام نور در نظریات و سخنان خود تأمل و تجدید نظر کنند.
وی در ادامه با تشریح موفقیت‌ها و افتخارات دانشگاه پیام نور کاشان خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه علاوه بر افتخارات علمی در مسابقات و جشنواره‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی صاحب رتبه‌های برتر اول تا سوم استانی و ملی نیز در این آزمون‌ها شده‌اند.
رئیس دانشگاه پیام نور کاشان با اشاره به 10 دانشجوی حافظ  قرآن و نهج‌البلاغه در این دانشگاه افزود: حضور دانشجوی مؤلف و نویسنده با تألیف بیش از 80 جلد کتاب در موضوعات مختلف از دیگر افتخارات این دانشگاه است.
فراهتی کسب هفت رتبه اول و دوم  استانی دانشگاه پیام نور کاشان در جشنواره‌های علمی طی سال گذشته را یادآور شد و افزود: این دانشگاه در مسابقات قرآنی و ورزشی نیز رتبه‌های برتر کشوری را به دست آورده است.
به گفته وی کسب موفقیت دانشجویان پیام نور کاشان در جشنواره خوارزمی و کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی توسط  علی مقنی دانشجوی رشته روان شناسی با ساخت فیلم کوتاه انیمیشن «بازگشت» از دیگر امتیازات برجسته این دانشگاه است.
وی به طراحی نرم افزارهای جامع فرهنگی، ابتکار بازی‌های رایانه‌ای و ساخت ربات‌های مسیریاب برای شرکت در مسابقات رباتیک توسط دانشجویان این دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: اعزام یک نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور کاشان برای حضور در تیم فوتسال انتخابی وزارت علوم به کشور هلند از دیگر افتخارات این دانشگاه است.
به گفته وی، موفقیت در آزمون‌های وکالت، دفاتر حقوقی و مشاوره، کسب رتبه اول و دوم استانی در بخش مروارید حکمت و یگانه دوران جشنواره حکمت مطهر توسط کارکنان و چاپ ده‌ها کتاب و مقاله ISI در  مجلات معتبر داخلی و خارجی توسط اساتید این دانشگاه نیز برگ زرین دیگری در کارنامه موفقیت‌های علمی، فرهنگی و آموزشی این دانشگاه در بین دیگر دانشگاه‌ها است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول