اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز:

سطوح زیر پوشش بیمه‌ای مزارع و باغات تبریز افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: امسال با همکاری صندوق بیمه کشاورزی سطوح زیر پوشش بیمه‌ای مزارع و باغات تبریز، افزایش خواهد یافت.

سطوح زیر پوشش بیمه‌ای مزارع و باغات تبریز افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صحابعلی اسکندری صبح امروز در جلسه مشترک جهادکشاورزی، نمایندگان فرمانداری، صندوق بیمه کشاورزی و کارشناسان شهرستان تبریز با اشاره به اهمیت توسعه کشت کلزا در اراضی زراعی استان و ارزش بالای افزوده اقتصادی این محصول برای بهره‌برداران اظهار داشت: با توجه به اتمام فصل کشت، آبیاری سطوح زیر کشت کلزای شهرستان تبریز به اتمام رسیده و با همکاری صندوق بیمه کشاورزی، کار بیمه محصولات زیر کشت تا پانزده آبان‌ماه به اتمام می‌رسد.
وی همچنین از توسعه بیمه محصولات زراعی و باغی این شهرستان خبر داد و افزود: کاهش ریسک تولید محصول برای تولیدکنندگان و بهره‌برداران، با هدف توسعه سطوح بیمه‌ای محصولات کشاورزی انجام می‌پذیرد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز از تمام بهره‌برداران بخش زراعی و باغی این شهرستان درخواست کرد: در مهلت باقی مانده برای زیر پوشش قرار دادن سطوح زراعی و باغی، با بهره‌گیری از دانش فنی کارشناسان این مدیریت و همچنین شرکت‌های خدمات فنی مهندسی مشاوره‌ای، برای کاهش ریسک تولید و ارتقای توان اقتصادی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه مناسب در سنوات آتی، اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز، نتایج حاصله از این نشست تخصصی را امیدوار کننده و مطلوب ذکر کرد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی، سطوح پوشش بیمه‌ای محصولات زراعی و باغی این شهرستان در حد قابل قبولی افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول