اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امداد خراسان جنوبی خبر داد:

جمع‌آوری 100 میلیونی صدقه از مردم خراسان جنوبی در هر ماه

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت : درشش ماه نخست سال جاری نیکوکاران این استان ماهانه بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

جمع‌آوری 100 میلیونی صدقه از مردم خراسان جنوبی در هر ماه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اکبری صبح امروز در نشست خبری با تقدیر از مردم خیر و سخاوتمند استان اظهار داشت: طی این مدت در راستای کمک‌رسانی به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند 7 میلیارد و 850 میلیون ریال صدقه توسط مردم سخاوتمند و خیر استان پرداخت شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.
وی در مورد موارد مصرف صدقات تصریح کرد: بر اساس نظر نماینده ولی فقیه در این نهاد، مبالغ جمع‌آوری شده صدقات در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، کمک به امر ازدواج نیازمندان و کمک به مسکن مددجویان هزینه می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تعداد کل صندوق‌های فعال استان را 80 هزار و 502 صندوق برشمرد.
اکبری یادآور شد: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه طی شش ماه امسال 2 هزار و 555 صندوق جدید کوچک، متوسط و بزرگ در سطح منازل، فروشگاه‌ها، سازمان‌های دولتی، معابر، میادین و مکان‌های عمومی نصب شده است.
وی با اشاره به اینکه طی این مدت 199 هزار انواع صندوق صدقات توسط نیروهای تخلیه‌گر در سطح استان تخلیه شده است، یادآور شد: هنگام مراجعه نیروهای تخلیه گر به درب منازل و سایر مشترکان برای تخلیه صندوق صدقات از این افراد کارت شناسایی معتبر و یا برگ ماموریت اداری اخذ کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مشترکان در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند سریع به نزدیک‌ترین کمیته امداد محل زندگی خود یا به نیروی انتظامی اطلاع دهند و یا مراتب را به تلفن 2504301-0561 معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی استان منعکس کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول