اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی پایگاه اینترنتی صورت می‌گیرد؛

پخش زنده دروس خارج فقه آیت‌الله جزایری

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر آیت موسوی جزایری گفت: درس خارج نماینده ولی فقیه در خوزستان به صورت زنده پخش خواهند شد.

پخش زنده دروس خارج فقه آیت‌الله جزایری
حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به زودی سایت اینترنتی آیت‌الله موسوی جزایری راه‌اندازی می‌شود د امکان پخش دروس خارج فقه ایشان در اینترنت فراهم خواهد شد.
مسئول دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه این سایت در روز عید غدیر خم رونمایی می‌شود، تاکید کرد: این سایت شامل، تألیفات، پخش زنده درس خارج، اخبار، پرسش و پاسخ، گالری، نگارخانه، تدریس دانشگاهی و فایل‌های صوتی و تصویری برنامه های نماینده ولی فقیه در خوزستان است.
موسوی به تشریح هر یک از بخش‌های این سایت پرداخت و گفت: در بخش تألیفات، کتاب‌های که به قلم آیت الله موسوی جزایری تألیف شده و نیز کتاب‌های که برگرفته از سخنان این استاد حوزه است روی سایت نمایش داده خواهد شد.
مسئول دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله موسوی جزایری ادامه داد: اخبار استاد درس خارج اصول و فقه حوزه علمیه خوزستان تهیه و بر روی سایت قرار می‌گیرد.
وی به بحث پرسش و پاسخ‌های پایگاه اطلاع رسانی اشاره و بیان کرد: در این قسمت پرسش و پاسخ‌های با محوریت قرآنی از سوی مخاطبان پرسیده و ظرف 24 ساعت پاسخ‌های آنها را از سوی آیت الله موسوی جزایری بر روی سایت گذاشته خواهند شد؛ در ابتدا نیز از سوی این دفتر تعداد 100 پرسش با پاسخ‌های آنها بر روی سایت قرار می‌گیرد.
 جزایری با بیان اینکه با توجه به تدریس نماینده ولی فقیه در خوزستان در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، افزود: از دیگر برنامه‌های آینده دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله موسوی جزایری پخش آنلاین درس‌های دانشگاهی ایشان است.
وی خاطرنشان کرد: سایت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به آدرس www.jazayeri.ir است.
مسئول دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله موسوی جزایری از چاپ دو کتاب جدید از آثار نماینده ولی فقیه در خوزستان خبر داد و گفت: این اتفاق به زودی رخ می‌دهد.
دو کتاب‌ ولایت در قرآن و ولایت در کلام ائمه معصومین(ع)  برگرفته از سخنان آیت‌الله موسوی جزایری در برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان سال‌های گذشته به زودی منتشر می‌شود.
وی افزود: کتاب‌های ولایت در قرآن و ولایت در کلام ائمه معصومین(ع) برگرفته از سخنان وی در برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان آماده به زودی رونمایی خواهد شد.
وی با بیان این که کتاب «‌ولایت در قرآن‌ برگرفته از سخنان آیت‌الله موسوی جزایری در برنامه سحری سال‌های 87 ـ 86ماه مبارک رمضان است، افزود: همچنین کتاب «‌ولایت در کلام ائمه معصومین(ع)‌» اقتباس از شرح زیارت غدیریه در برنامه سحر ماه مبارک رمضان سال‌های 89 ـ 88 است.
موسوی ابراز داشت: از مجموعه شش جلد کتاب تحریرالأصول درس خارج آیت‌الله موسوی جزایری، دو جلد آن منتشرشده و جلد سوم آن تا پایان سال جاری آماده چاپ خواهد شد.
مسئول دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله موسوی جزایری گفت: با توجه به کمبود وقت و کثرت کارهای اجرایی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، از نگارش کتب اسلامی محروم است از این رو، این دفتر در تلاش است خطبه‌های نماز جمعه، حضور در برنامه های علمی صدا و سیما، تدریس‌های حوزوی و دانشگاهی آیت‌الله موسوی جزایری را گردآوری و به چاپ برساند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول