اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان مطرح کرد؛

اعلام حمایت کلینتون از فتنه‌گران انتخابات آینده

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان با اشاره به اینکه اظهارات اخیر کلینتون پرده از ماهیت و اهداف پدید‌آورندگان فتنه 88 برداشت، گفت: بی‌شک این اعتراف نوعی اعلام حمایت از حضور و نفوذ فتنه‌گران دیگری در انتخابات آینده مجلس است.

اعلام حمایت کلینتون از فتنه‌گران انتخابات آینده
حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: سخنان وزیر امور خارجه آمریکا یک پیش‌درآمد برای حضور و دخالت آمریکایی‌ها در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بود و به این ترتیب کاخ سفید نقاب از چهره برداشته و به طور مستقیم برای انتخابات موضع‌گیری کرده است.
وی افزود: وقتی هیلاری کلینتون به طور صریح به حضور و شرکت ایالات متحده آمریکا در فتنه 88 اعتراف می‌‌کند دیگر جای شبهه‌ای نمی‌ماند که کسانی که در داخل به عنوان مخالف و اپوزیسیون نظام فعالیت کرده و می‌کنند و در برابر ولایت می‌ایستند به طور قطع و یقین دستشان در دست استکبار جهانی قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان با تأکید بر اینکه اظهارات کلینتون پرده از ماهیت و اهداف پدید‌آورندگان فتنه 88 برداشت، تصریح کرد: بی‌شک اعتراف به حمایت از فتنه‌گران 88 یک نوع اعلام حمایت از حضور و نفوذ فتنه‌گران دیگری در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی است.
حسینی دیباجی در ادامه برون‌رفت از بحران کنونی آمریکا، باز کردن باب جدید مذاکره با ایران و استمرار پروژه ایران‌هراسی را به عنوان سه هدف عمده در اتهام‌زنی‌های مقامات آمریکایی به جمهوری اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: این اتهام‌ها آنقدر مضحک و نخ‌نماست که هم تحلیلگران سیاسی ایالات متحده و هم طرفداران و شیفتگان آنها در داخل، این اظهارات را باور نداشته و حتی آن را مایه نیشخند خود قرار می‌دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول