اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کنگره پیوست نگاری فرهنگی صورت می‌گیرد؛

همکاری بوشهر با 25 دانشگاه داخلی و خارجی

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی استاندار بوشهر گفت: همکاری با 25 دانشگاه داخلی و دانشگاه‌های بین‌المللی از جمله برنامه‌های مهم در اجرای کنگره بین‌المللی پیوست نگاری فرهنگی در بوشهر است.

همکاری بوشهر با 25 دانشگاه داخلی و خارجی
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مرجعیت علمی و ایجاد کرسی دانش پیوست نگاری فرهنگی کشور در استان بوشهر هدف اصلی برگزاری کنگره بین‌المللی پیوست نگاری فرهنگی است.
وی افزود: ایجاد نگرش و ارتقای بینش در حوزه پیوست فرهنگی،  توانمندسازی و ارتقای دانش در حوزه پیوست فرهنگی و تولید دانش بومی و محتوای علمی در حوزه پیوست فرهنگی از دیگر اهداف این کنگره است.
نصیری از  اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دولتی، مدیران و مجریان پروژه‌های مهم و بزرگ و شرکت‌های مشاور، طراح و ناظر به عنوان مخاطبان این کنگره نام برد و اظهار داشت: به‌منظور همراهی و مشارکت جامعه مخاطب برای برگزاری مطلوب و موثر این کنگره، درصددیم کنفرانس‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، کرسی آزاد اندیشی، تولیدات علمی، فعالیت‌های پژوهشی و پیش همایش‌های ملی را برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: کنفرانس‌های علمی با موضوع سلامت و بهداشت، فناوری اطلاعات و دفاع و کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی همچون ارزیابی تاثیرات اجتماعی طرح و پروژه‌های مهم و اصول و فرایند تدوین و اجرای پیوست فرهنگی برگزار می‌شود.
دبیر کنگره بین‌المللی پیوست نگاری فرهنگی از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به صورت مجازی و فیزیکی با موضوعات مرتبط خبر داد و خاطرنشان کرد: تالیف کتاب، تالیف مقاله علمی و پژوهشی و راه‌اندازی پورتال جامع پیوست فرهنگی نیز از مهم‌ترین تولیدات علمی در راستای برگزاری کنگره است.
نصیری از تشکیل پنج کمیته علمی، اجرای پژوهش میدانی در پروژه‌های مهم استان و همکاری با 25 دانشگاه داخلی و دانشگاه‌های بین‌المللی به عنوان فعالیت‌های پژوهشی در راستای برگزاری کنگره نام برد.
وی از برگزاری پیش همایش‌های ملی با موضوعاتی همچون فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، محیط زیست، بهداشت و سلامت، مدیریت شهری و شهرسازی، صنایع دفاع و شهرک‌های نظامی، اقتصاد، صنعت و تجارت خبر داد.
کنگره بین‌المللی پیوست نگاری فرهنگی به منظور بررسی سیاست‌ها، طرح‌ها و  برنامه‌های توسعه‌ای استان بوشهر در بهار سال 91 در این استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول