اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی:

برندسازی زمینه حضور در بازارهای جهانی را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: برندسازی زمینه حضور در بازارهای جهانی را فراهم می‌کند و بدون برندهای قوی نخواهیم توانست در عرصه جهانی حضور یابیم.

برندسازی زمینه حضور در بازارهای جهانی را فراهم می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صادق نجفی شامگاه سه‌شنبه در جمع  صاحبان برندهای برتر استان و مدیران مبتکر بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی خواستار تدوین استراتژی برند در کشور شد.
وی تاکید کرد: در جهاد اقتصادی مورد تاکید رهبری، باید بر اصل  کار و تلاش و جدیت در تولید و صادرات به‌عنوان یک اصل مهم توجه داشت تا بتوانیم در عرصه جهانی حضوری جدی داشته باشیم.

تشکیل دبیرخانه روابط  اقتصاد خارجی شمال‌غرب کشور در تبریز
نجفی ادامه داد: تشکیل دبیرخانه روابط  اقتصاد خارجی شمال‌غرب کشور در تبریز با همین رویکرد مرکزیت تبریز و استان در توسعه منطقه صورت می‌گیرد.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت داشتن هدف و برنامه در راستای توسعه گفت: نیروی انسانی ماهر و مدیران ماهر و توانمند موجب خواهند شد تا در زمینه پیشرفت و توسعه کشور فعالیت جدی داشته باشیم.

ماندن در بازار، تولید مستمر و صادرات مستمر با برندسازی با کیفیت حاصل می‌شود
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی بر برندسازی با کیفیت در داخل کشور و استان تاکید کرد و گفت: ماندن در بازار، تولید مستمر و صادرات مستمر با برندسازی با کیفیت حاصل می شود.
وی اظهار کرد: بخش گسترده‌ای از شبکه توزیع و پخش در جهان مایل به همکاری با تولیدکنندگان بدون برند نیستند.
نجفی خاطرنشان کرد: برند موجب می‌شود تا صاحب نگاهی بلند مدت در بازار جهانی باشیم و تفکری تولید محور را در جهان داشته باشیم.

تولید انبوه و با کیفیت بالا در برندسازی حاصل می‌شود
وی گفت: تولید انبوه و با کیفیت بالا در برندسازی حاصل می‌شود و می‌توانیم سهم بیشتری در بازار داخلی و خارجی داشته باشیم.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: امروز بازاریابی یک فن و تجربه است که با برندسازی خواهیم توانست حرفه‌ای عمل کنیم.
وی تصریح کرد: تشکیل شر‌کت‌های برندسازی و بازاریابی در استان و کشور ضروری است که باید در زمینه تدوین استراتژی برندسازی اقدام کرد.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی تصریح کرد: باید اولویت‌های برندسازی به واحدهای تولیدی صادرات‌گرا اختصاص یابد و فضای رسانه‌ای نیز در زمینه حمایت و فرهنگ‌سازی برند باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول