اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان‌ شرقی:

برندهای خارجی بی‌کیفیت بازار داخلی را اشغال کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی گفت: برندهای خارجی بی‌کیفیت بازار داخلی را اشغال کرده‌اند و برخی وارادت کلان نیز به صورت ملی صورت می‌گیرد.

برندهای خارجی بی‌کیفیت بازار داخلی را اشغال کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد حسن‌زاده امشب در نخستین همایش تجلیل از 100 برند برتر آذربایجان‌شرقی بر گرامیداشت جایگاه صنعت و معدن در شرایط کنونی کشور تاکید کرد.
وی با بیان اینکه فعالیت در عرصه صنعت و معدن کشور شایسته تقدیر ویژه است، اظهار کرد: همه فعالان صنعتی استان شایسته تقدیر هستند چرا که در شرایط کنونی کسب و کار حوزه صنعتی با مشتقات فراوانی همراه است.
حسن‌زاده ادامه داد: برند امروز برای کشور یکی از مهم‌ترین عوامل در توسعه اقتصادی کشور بوده و باید مورد توجه خاص قرار گیرد.
وی تاکید کرد: امروز در عرصه جهانی تلاش می‌شود تا با برندسازی و تبلیغات بازارهای جهانی تسخیر شود و در این میان برخی کالاهای نامرغوب نیز با برندسازی و تبلیغات گسترده به فروش می‌رسد.
رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی دارای توان و ظرفیت خاصی در زمینه برندسازی و تبلیغات گسترده در کنار تولید انبوه است.
وی یادآور شد: متاسفانه حجم کالاهای ورودی با برندهای خارجی در کشور به صورت فزآینده‌ای در حال رشد است و این موضوع در سطح کلان نیز مشاهده می‌شود.

*ورود کالاهای بی‌کیفیت ضربه به اقتصاد کشور است
حسن‌زاده گفت: ورود کالاهای خارجی بی‌کیفیت در برخی موارد در سطح ملی به صورت یک نیاز مطرح شده و این وارادت انبوه ضربه‌ای به اقتصاد کشور است.
رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی افزود: آذربایجان‌شرقی می‌تواند در زمینه تولید کالای با کیفیت و برندسازی جایگاه خود را در سطح کلان پیدا کند.
وی توجه مسئولان ارشد استانی را در زمینه حمایت از صنعتگران تاکید کرد و گفت: در این راستا اهتمام خاصی وجود دارد و مسئولان استان پیشگام تجلیل از 100 برند برتر بوده‌اند.
انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول