اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

روند سرشماری در اردبیل مطلوب پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: روند سرشماری در استان اردبیل مطلوب و شایسته پیش می‌رود به طوری که در هشت روز گذشته مأموران سرشماری به وظایف خطیر خود به شایستگی عمل کردند.

روند سرشماری در اردبیل مطلوب پیش می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری عصر امروز در جلسه هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در اردبیل اظهار داشت: با توجه به احساس مسئولیت اغلب آمارگیران کار سرشماری با دقت و پشتکار آنها در سطح استان در حال انجام است و سرمای هوا و برخی مشکلات دیگر مانع انجام کار و وظایف محوله نشده است.
وی به وجود برخی از اشکالات در یک هفته گذشته اشاره کرد و افزود: با سرد شدن هوا آمارگیران باید با استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب در روستاها و مناطق دورافتاده حاضر باشند که در این زمینه از دستگاه‌های صاحب خودروی کمک فنردار خواسته‌ایم تا در جابه‌جایی آمارگیران در مناطق برفگیر و روستایی اقدامات لازم را انجام دهند.
صابری در ادامه تصریح کرد: ما در برخی از شهرهای استان در این باب با مشکلاتی مواجه بودیم اما در اکثریت شهرهای استان اردبیل وضعیت آب و هوایی مناسب بوده و امکان تردد راحت‌تر و آسان آمارگیران وجود داشته است.
این مسئول آمارگیران را به پرهیز از برخی نگرش‌های غلط همچون پرسیدن تلفنی برای دریافت اطلاعات خانوارها اضافه کرد: آمارگیر ما باید با حضور زنده و چهره به چهره اطلاعات خانوارها را دریافت کنند و آنها را در یک بسته‌ها و فرم‌های مشخص وارد کرده و جمع‌بندی اطلاعات خود را در اولین فرصت به مسئولان ارایه کنند.
وی فرمانداران را به بازدیدهای سرزده از برخی از مناطق سرشماری شده و یا در حال اقدام دعوت کرد و ادامه داد: فرمانداران وظیفه دارند امکانات و تجهیزات مورد نیاز در اجرای این طرح را فراهم کنند تا مبادا کوچک‌ترین خللی در کار سرشماری به وجود آید.
به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه به اوضاع نامساعد شرایط جوی در برخی از نقاط اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت پیش آمده دستگاه‌های اجرایی مؤظف هستند در تأمین امکانات مورد نیاز ستادهای سرشماری نفوس و مسکن اقدام لازم را انجام دهند.
صابری در ادامه افزود: اطلاعات جمع‌آوری شده در این سرشماری برای برنامه‌ریزان به ویژه مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان بسیار مهم و ضروری است چرا که اگر با پایه اطلاعات صحیح بتوانیم در برنامه‌ریزی منطقی عمل کنیم بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها نیز برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول