اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8:

تحول عظیمی در مراکز خیره‌سازی استراتژیک گندم کشور رخ داده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 گفت: تحول عظیمی در مراکز خیره‌سازی استراتژیک گندم کشور رخ داده است.

تحول عظیمی در مراکز خیره‌سازی استراتژیک گندم کشور رخ داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت، علی شامی‌نژاد افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت نهم و دهم که با مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین با پیگیری‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران در حوزه گندم،آرد و نان اتفاق افتاده موضوع سیلوسازی و افزایش ظرفیت‌های ذخیره‌سازی استاندارد گندم توسط بخش خصوصی است.
وی اضافه کرد: در دولت نهم و دهم تحول عظیم و اساسی در سیلوسازی و ایجاد مراکز ذخیره‌سازی استراتژیک گندم رخ داده است.
 شامی‌نژاد گفت: وجود سیلو و مراکز استاندارد ذخیره‌سازی گندم در کشور می‌تواند در بحران‌ها و تهدیدات جهانی و یا حوادث غیرمترقبه نقش اساسی و مفید در امنیت غذایی مردم کشورمان تلقی شود که این امر در دولت نهم و دهم به عنوان نهضت سیلوسازی تبلور یافته است.
وی تصریح کرد: میزان سیلوهای ایجاد شده در دوره دولت نهم و دهم معادل 30 سال گذشته بوده و در حد خود می‌تواند به عنوان نقطه عطف و بی‌نظیر در مقابله با تهدیدات جهانی، تقویت زیرساخت‌های داخلی و بسترسازی منطقی و صحیح برای صادرات این کالا و فرآورده‌ها و استحصالات آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دستاورد دولت محترم اجرای قانون هدفمندسازی آرد و نان بود که با اجرای این قانون تمام معضلات و مشکلاتی که در طول سالیان متمادی دامنگیر این حوزه بود از بین رفت و باتوجه یه خودمدیریتی که در بازار ایجاد شد نوآوری، رقابت، تنوع در تولید محصول، مشتری‌مداری، اخلاق‌مداری توسط صنوف و ... خودش را نشان داد.
وی گفت: با عنایت به ساختار به وجود آمده در سه دهه گذشته در بخش گندم، آرد و نان که متاسفانه ساختار قبلی معیوب، ناکارآمد و نامناسب بوده و هرگونه خلاقیت و نوآوری و رقابت را در این صنعت محو کرده بود.
شامی‌نژاد تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در این بخش با یک حرکت شتابزده این صنعت از میرایی نجات یافته و به طرف احیایی و فزایندگی و رشد و پویایی حرکت کرد و با پیشرفت طرح به لطف الهی شاهد شکوفایی، نوآوری، خلاقیت و رقابت‌پذیری در این بخش هستیم.
وی افزود: از دیگر اقدامات مهم تعویض و تجهیز سیستم کارخانجات آردسازی استان، جلوگیری از قاچاق آرد بود که واقعاً مردم و دولت همواره از این بابت در رنج و ناراحتی بودند.
شامی‌نژاد تاکید کرد: توسعه و رشد روزافزون واحدهای نان صنعتی و بهسازی و بازسازی واحدهای نانوایی و ساماندهی و اصلاح ساختار ناهمگون این واحدها و آموزش کارگران و متصدیان نانوایی در سطح استان و سایر اقدامات اساسی ... در این نمایشگاه برای مردم عزیز و بازدیدکنندگان محترم ارائه و اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول