اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیست و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان؛

5 گروه نمایشی به اجرای برنامه پرداختند

خبرگزاری فارس: در دومین روز برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر کردستان پنج گروه نمایشی به اجرای برنامه پرداختند.

5 گروه نمایشی به اجرای برنامه پرداختند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این جشنواره که از دیروز در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی قروه با حضور 9 گروه نمایشی از سراسر استان آغاز شده است، نمایش‌های «گل سرخ» به کارگردانی حسن ترقی از سنندج، «هند» به کارگردانی حمید کردستانی از سنندج، «له له می‌زنم بیدار شوی» به کارگردانی امید اکبر از بیجار، «تکرار کن حلاج» به کارگردانی سعدی محمدی از مریوان و «اولین باری که اومدی خونمون» به کارگردانی یونس صحرارو از قروه امروز به روی صحنه رفت.
رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ‌قروه امروز در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: در این جشنواره 9 گروه برتر نمایش و تئاتر از سنندج، قروه، بیجار، مریوان و دیواندره به مدت دو روز به اجرای نمایش می‌پردازند.
به گفته احمد رسولی در نخستین روز از جشنواره، نمایش باقی به کارگردانی موسی هدایتی از قروه، برای آخرین بار به کارگردانی رضا سعیدیانی از سنندج، سوگ مهر به کارگردانی محمد سلیمی از دیواندره و ملعبه به کارگردانی فرشید کرمی از سنندج به روی صحنه رفته است.
وی با بیان اینکه 104 بازیگر تئاتر در قالب 9 گروه از شهرستان‌های استان در این جشنواره با هم به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد:  35 بازیگر تئاتر در قالب دو گروه مربوط به شهرستان قروه است.
مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر کردستان، فردا با معرفی گروه‌های برتر در شهرستان قروه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول