اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

سلامت سازمان مرهون حراست قوی و با ایمان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: حراست هر مجموعه و سازمانی چشم و گوش و بازوی پرتوان مدیران آن سازمان بوده و سلامت این سازمان، مرهون حراست قوی و با ایمان است.

سلامت سازمان مرهون حراست قوی و با ایمان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مسعود محمدیان در آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت حراست سازمان، با بیان اینکه حراست سازمان باید با فراهم کردن محیطی امن و آرام برای همکاران به‌عنوان یک مشاور و دوست در موفقیت‌های سازمان تاثیر گذار باشد اظهار داشت: نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه سازمان جهادکشاورزی است و حراست از این سرمایه‌ها وظیفه حراست سازمان است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه حراست در سازمان جهادکشاورزی استان تصریح کرد: هر قدر گستره فعالیت‌های اقتصادی یک مجموعه و سازمان توسعه یابد، نیاز به یک چشم ناظر امین بر عملکردها بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد و با توجه به گستره فعالیت‌های اقتصادی سازمان در سال‌های اخیر، نقش و جایگاه حراست بسیار قابل توجه خواهد بود.
محمدیان وظیفه اصلی حراست را مواظبت از سلامت سازمان عنوان کرد و گفت: حضور حراست در عرصه فرآیندهای سازمانی، همواره برای دستیابی به دو هدف راهبردی حفظ و ارتقای توان حفاظتی و امنیتی سازمان به منظور پیشبرد اهداف سازمان و همراهی و مساعدت مدیران با ارائه مشورت‌های موثر و اطلاع‌رسانی به موقع، اعمال نظارت‌ها و انجام اقدام‌های موثر برای حفاظت همه جانبه از ایمنی و سلامت منابع سازمان است.
وی حفاظت و صیانت از کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی، اطلاع‌رسانی به موقع از وضعیت سیستم به مراجع ذی‌صلاح و حفاظت از اماکن، تأسیسات و تجهیزات، حفاظت از اسناد و انجام مأموریت‌های محوله از سوی مراجع ذی‌صلاح را از وظایف مدیریت حراست سازمان برای رسیدن به اهداف مدنظر عنوان کرد و گفت: حراست به‌عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشرافی که  به مجموعه دارد می‌تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود و مسئولان حراست، زمانی می‌توانند در این خصوص موفق باشند که از علم، تخصص، درایت و روشن بینی خوبی برخوردار باشند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ضمن تمجید از فعالیت‌های محمدرضا رستمی مدیر سابق حراست سازمان، برای کمال خوش پیمان سرپرست مدیریت حراست که از آزادگان هشت سال دفاع مقدس است، آرزوی موفقیت کرد.
کمال خوش پیمان از آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به‌عنوان سرپرست مدیریت حراست سازمان جهادکشاورزی استان معرفی و با اهدای لوح سپاسی از خدمات محمدرضا رستمی قدردانی شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول