اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی قیروکارزین خبر داد:

پرداخت تسهیلات سوخت به 835 کشاورز قیروکارزینی

خبرگزاری فارس: کارشناس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: 8 میلیارد و 370 میلیون ریال یارانه سوخت بخش کشاورزی به کشاورزان قیروکارزین پرداخت شده است که 853 نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

پرداخت تسهیلات سوخت به 835 کشاورز قیروکارزینی
عبدالحمید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال در راستای حل مشکل سوخت 8 میلیون لیتر نفت گاز مورد نیاز کشاورزان این شهرستان تأمین و توزیع شده است .
وی با اشاره به تعداد چاه‌های کشاورزی این شهرستان بیان داشت: در قیروکارزین حدود 4 هزار چاه کشاورزی مجاز و غیرمجاز وجود دارد که این چاه‌ها دارای عمق بسیاری هستند.
احمدی ادامه داد: برای آبکشی از این چاه‌های دارای عمق بسیار از موتور پمپ‌های با اسب بخار بالا استفاده می‌شود که دارای متوسط مصرف نفت گاز روزانه 100 لیتر هستند .
کارشناس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی قیروکارزین اضافه کرد: در راستای برنامه تأمین سوخت بخش کشاورزی حدود 900 هزار لیتر نفت گاز در بین تراکتورداران این شهرستان توزیع شده است .
احمدی با اشاره به پرداخت تسهیلات سوخت به کشاورزان خاطرنشان کرد: 8 میلیارد و 370 میلیون ریال یارانه سوخت به کشاورزان این شهرستان برای رفع مشکلات سوخت در بخش کشاورزی پرداخت شده است .
این مقام مسئول ادامه داد: قیروکارزین دارای 2 هزار و 400 بهره‌بردار دارای پروانه حفر چاه است که با معرفی به بانک از این تعداد 853 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.
وی با اشاره به مشکلات بهره‌برداران فاقد پروانه چاه ابراز داشت: تعداد بسیاری از بهره‌برداران فاقد پروانه چاه هستند که موفق به دریافت سوخت نشده‌اند که امیدواریم با رفع مشکل آنها توسط سازمان آب موفق به دریافت سوخت و یارانه شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول