اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور:

شکارچیان متخلف در نیشابور به دام پلیس افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پنج نفر شکارچی متخلف به همراه یک قبضه اسلحه برنو و تعداد 44 عدد فشنگ در این شهرستان به‌دام پلیس افتادند.

شکارچیان متخلف در نیشابور به دام پلیس افتادند
محمدحسن امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: در پی‌اطلاعات واصله مبنی بر اینکه افرادی در نیشابور مبادرت به شکار غیرمجاز می‌کنند، ماموران کلانتری 11 طالقانی این شهرستان برای صحت موضوع به محل موردنظر عزیمت کردند.
فرمانده انتظامی نیشابور افزود: ماموران پس از بررسی و صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را بازرسی کردند که در نتیجه 29 کیلوگرم گوشت میش کوهی شکار شده به‌همراه سر، پوست و تعداد هشت شاخ قوچ و یک قبضه اسلحه برنو و 44 عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: در خبر دیگری مبنی بر اینکه فردی از یکی از شهرهای شمال کشور تعدادی پرنده به صورت تاکسی‌درمی شده را به نیشابور آورده و قصد فروش آنها را دارد ماموران به محل اقامت فرد مورد نظر مراجعه کرده و تعداد 15 قطعه پرستوی دریایی کشف و ضبط کردند.
امیری اضافه کرد: در این ارتباط پنج نفر متهم دستگیر شده‌اند و موضوع تحت بررسی است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول