اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

ارسال منابع آموزشی طلاب غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش‌های غیرحضوری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور از ارسال منابع آموزشی طلاب غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

ارسال منابع آموزشی طلاب غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام حسن حق‌پرست با اشاره به تحصیل بیش از هزار طلبه در شیوه آموزش غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: منابع و محتوای آموزشی مورد نیاز این طلاب از طریق اینترنت در دسترس آنان قرار می‌گیرد، اما به دلیل زمان‌بر بودن و مشکلات دانلود کردن آنها، این منابع در قالب سی‌دی و کتاب نیز در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه ارسال منابع آموزشی و کمک‌آموزشی برای طلاب در دو قالب کلی لوح فشرده و کتاب انجام می‌گیرد، اضافه کرد: تولید محتوای لوح‌های فشرده و تکثیر و توزیع آنها از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌گیرد.
مدیر آموزش‌های غیرحضوری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه ارسال لوح‌های فشرده طی چند مرحله و با تکمیل شدن اطلاعات مربوطه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: محتوای لوح‌های فشرده، صوت و فیلم و فایل‌های پی‌دی‌اف دروس است که در آینده در قالب نرم‌افزار در اختیار طلاب قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه طلاب مشغول به تحصیل در شیوه غیرحضوری برای شرکت در امتحانات پایان‌ترم لازم است به یکی از مدارس علمیه خواهران مراجعه کنند، تصریح کرد: تامین کتب مورد نیاز این طلاب و طلابی که ورودی سال جاری هستند به ویژه کسانی که از قم پذیرش شده‌اند، از طریق مرکز آموزش‌های غیرحضوری با همکاری مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌گیرد.
حجت‌الاسلام حق‌پرست خاطرنشان کرد: ارسال کتب مورد نیاز طلاب مشغول به تحصیل در شیوه غیرحضوری یک بار در سال انجام می‌گیرد.
وی عنوان کرد: طلاب مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) که در شیوه غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران پذیرش شده‌اند، در دو رشته تفسیر و علوم قرآنی و فقه و اصول تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول