اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک حادثه رانندگی؛

خودروی کارمندان دانشگاه هنر نایین واژگون شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: طی یک حادثه رانندگی در یکی از محورهای ارتباطی خودروی حامل کارمندان دانشگاه هنر نایین اصفهان واژگون شد.

خودروی کارمندان دانشگاه هنر نایین واژگون شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدعلی یوسلیانی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از یک مورد وقوع حادثه واژگونی در کیلومتر 10 محور اصفهان ـ نایین ماموران این فرماندهی سریع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد در این حادثه یک دستگاه خودروی ال 90 که حامل کارمندان دانشگاه هنر نایین بود پس از انحراف از جاده واژگون شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: در این حادثه راننده به همراه سه نفر از سرنشینان خودرو به شدت مجروح شده بودند که هر چهار نفر به بیمارستان منتقل شدند، اما یکی از مجروحان در مسیر انتقال و یکی دیگر هم در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
وی با بیان اینکه یکی از کشته‌شدگان حادثه استاد دانشگاه هنر نایین به نام «اکبر ـ‌ جامع طحاف» بوده، بیان داشت: مرگ این استاد دانشگاه و دیگر سرنشین خودرو را به خانواده آنها و مسئولان دانشگاه تسلیت می‌گوئیم.
یوسلیانی گفت: علت حادثه براساس اعلام نظر کارشناس تصادفات در صحنه، عدم توجه به جلو، ناتوانی در کنترل خودرو توسط راننده و سرانجام انحراف از جاده بوده است.
وی در ادامه اضافه کرد: توصیه پلیس همواره به رانندگان این است که با دقت و حوصله رانندگی کنند و از سرعت غیر مجاز بپرهیزند تا حوادث ناگواری از این دست برای آنان پیش نیاید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول