اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هئیت شنا و واترپلوی کرمان:

تیم واترپلوی کرمان نیاز به حمایت مسئولان دارد

خبرگزاری فارس: دبیر هئیت شنا و واترپلوی استان کرمان گفت: تیم واترپلوی کرمان در سال جاری با مشکلات زیادی مواجه است و نیاز به حمایت جدی‌تر مسئولان دارد.

تیم واترپلوی کرمان نیاز به حمایت مسئولان دارد
محسن مدرس‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به مشکلات فراوان تیم واترپلوی کرمان اظهار داشت: این تیم که سابقه طولانی در لیگ برتر کشور دارد نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد.
وی با بیان اینکه آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و بازیکنان تمرینات خود را به طور منظم دنبال می‌کنند، تصریح کرد: در هفته نخست مسابقات لیگ برتر میهمان تیم خراسان رضوی هستیم که به علت آماده نبودن استخر کرمان مجبور شدیم، بازی‌های خانگی خود را به تأخیر بیندازیم.
دبیر هئیت شنا و واترپلوی استان کرمان افزود: مشکلات این تیم باسابقه استان مانند سال‌های گذشته ادامه دارد و از جمله آن نداشتن استخر استاندارد برای مسابقات واترپلو است که با سخت‌گیری فدراسیون باید استخر مسابقات را اصلاح کنیم.
مدرس‌نژاد بیان کرد: به دلیل نداشتن حامی مالی اعم از نهادهای دولتی و خصوصی که مهم‌ترین دلیل خود را عدم اطلاع رسانی این مسابقات می‌دانند، به نوعی واترپلو مظلوم واقع شده است.  
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با بازیکنان بومی توانستیم در میان 12 تیم رتبه هفتم لیگ برتر را کسب کنیم اما نکته قابل تأمل این است که بازیکنان تیم بدون هیچ قراردادی کار کردند و امیدواریم با حمایت مسئولان استان این مشکلات حل شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول