اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

پژاک در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت: اعضای گروهک تروریستی پژاک در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

پژاک در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند
محمد‌علی پرتویی امروز در گفت و‌ گو با خبرنگار فارس در سردشت، اظهار داشت: مناطق کردنشین به دلیل هم‌مرز بودن با کشور عراق همیشه آبستن حوادث و جریانات مختلفی بود تا جایی که به دلیل موقعیت اقلیمی و جغرافیایی ویژه آن، ضدانقلاب از جمله گروهک معاند پژاک در مجاورت این مرزها سکنی می‌گزیدند و اقداماتی هم علیه نظم و امنیت ملی کشور با حمایت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترتیب می‌دادند ولی با هوشمندی مردم و پایداری نیروهای سپاهی مواضع این گروهک معاند در هم کوبیده شد.
وی افزود: دست‌نشانده‌های ایادی استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده کشور ما در مناطق مرزی کمین کرده و از هر فرصتی برای ایجاد اخلال در امور کشورمان تا حد توان سوء‌استفاده می‌کردند و خود را برای بهره‌برداری سیاسی مخالفان انقلاب بازیچه قرار می‌دادند ولی هم‌اکنون با حضور توام با اقتدار جوانان در مناطق مختلف کشوری و نقاط مرزی راه برای هرگونه تحرک به سوی آنها مسدود شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای خودباخته گروهک پژاک حدود 200 کیلومتر نوار مرزی از منطقه ماکو تا سردشت را با مستقر شدن خود ناامن کرده بودند و مشکلات زیادی را برای مردم آن منطقه به ویژه روستاییان مرزنشین ایجاد می‌کردند از این رو می‌طلبید دولتمردان با اتخاذ تدابیر راهبردی و برنامه‌ریزی نسبت به مقابله با آنها و پاکسازی مناطق مذکور اقدام کنند.
وی در ادامه گفت: اهمیت مداخله رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء و نیروهای زمینی سپاه برای مهار آنها به شدت احساس می‌شد که با همکاری و همسویی اقشار مختلف مردم منطقه به ویژه مرزنشینان اقدامات مورد نیاز در راستای برقراری امنیت را انجام دادند و در این ارتباط تدابیر لازم اتخاذ کردند تا در نتیجه وحدت نیروهای نظامی و مردمی ثبات در این منطقه برقرار است.
این مسئول یادآوری کرد: هم‌اکنون در این مناطق آرامش موج می‌زند ولی برای تداوم آن باید به نیازها و احتیاجات مردم در حوزه‌های گوناگون به طور دقیق رسیدگی کرده و در راستای ساماندهی آن به طور منظم و عملیاتی تدابیری هم اتخاذ شود تا اینکه چهره محرومیت از این مناطق پاک شود.
این مسئول برقراری امنیت را در گروی توجه به حقوق مرزنشینان و مرزبانان دانست و خاطرنشان کرد: این قشر از جامعه در همه بحران‌ها، مسائل مرزی، مخاصمه‌ها همراه مسئولان و سنگربان حکومت اسلامی بودند از این رو می‌طلبد به پاس خدمات ارزنده آنها گام‌های اساسی در راستای بهبود وضع معیشتی و زندگی آنها و افراد تحت‌تکفل‌شان برداشته شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول