اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیگیر دیدار مردم مازندران با رهبر معظم انقلاب هستم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پیگیر دیدار مردم مازندران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرا رسیدن حماسه ششم بهمن مردم آمل هستم.

پیگیر دیدار مردم مازندران با رهبر معظم انقلاب هستم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی یک‌شنبه شب در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به نزدیک بودن به ایام عید غدیر اظهار داشت: برای تبلیغات عید غدیر و فلسفه غدیر تبلیغات مناسبی انجام نشد.
وی تصریح کرد: غدیر فقط جنبه تاریخی و سیاسی ندارد بلکه غدیر شعبه و شاخه‌ای از امامت است و جامعه بدون امام هیچ و پوچ است.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توجه بیشتر دست اندرکاران به فلسفه غدیر شد و خاطرنشان کرد: شیعه هر چه دارد از غدیر است.
این مسئول در مورد تدوین دانشنامه مازندران تاکید کرد: تدوین دانشنامه مازندران باید به طور جد در دستور کار مسئولان قرار گیرد، زیرا مازندران با پیشینه تاریخی طولانی خود، تاریخ مدون برای معرفی واقعی استان و نخبگان آن  ندارد و نیاز است تدوین دانشنامه به طور جد مورد رسیدگی قرار گیرد.
طبرسی با اشاره به کتاب‌های نوشته شده تاریخی در مورد مازندران یادآور شد: کتاب‌های موجود نوشته شده در مورد مازندران بسیار سطحی است و نیاز است که تدوین کنندگان دانشنامه مازندران با نگاه عمیق‌تری مازندران را معرفی کنند.
وی تاکید کرد: برای تدوین دانشنامه مازندران نیاز است که از افراد خبره و کتاب شناس استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به 160 ماده مورد نظر در تدوین دانشنامه تاکید کرد: توجه به شهداء مازندران و انقلاب در تدوین دانشنامه مد نظر قرار گیرد.
وی خواستار مشارکت مستقیم سرپرست دانشنامه ادب فارسی در تدوین دانشنامه مازندران شد و تاکید کرد: منابع دانشگاه مازندران برای تدوین دانشنامه مازندران کافی نیست و نیاز است که منابع اساسی در تدوین دانشنامه گردآوری شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برپایی باشکوه مراسم روز 14 آبان در مازندران شد و با اشاره به گرامیداشت روز ششم بهمن که مصادف است با حماسه سال 60 مردم آمل خاطر نشان کرد: پیگیر ملاقات دیدار مردم آمل با رهبر معظم انقلاب هستم.
به گزارش فارس مردم مازندران سال 88 به مناسبت حماسه ششم بهمن سال 60 آمل با رهبر انقلاب دیدار کردند و خواستار تداوم این دیدارها هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول