اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال؛

نمایندگان فوتبال مازندران میزبان حریفان خود هستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از میزبانی هر سه نماینده مازندران در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال مقابل حریفان خبر داد.

نمایندگان فوتبال مازندران میزبان حریفان خود هستند
محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: هفته پنجم این مسابقات که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 آبان برگزار می‌شود به طور همزمان 14 بازی در سراسر کشور انجام می‌شود.
وی افزود: در این روز نیز تیم‌های صنعت ساری، سایپا شمال و نساجی قائمشهر به عنوان سه نماینده مازندران نیز به دیدار حریفان می‌روند.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه تصریح کرد: تیم صنعت ساری در روز چهارشنبه 11 آبان از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهدای ساری در یک بازی حساس میزبان ابومسلم خراسان است.
خلردی گفت: در روز چهارشنبه 11 آبان نیز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تیم سایپا شمال دیگر نماینده استان به دیدار شهرداری بندرعباس می‌رود.
وی همچنین از میزبانی نساجی قائمشهر در این مسابقات خبر داد و افزود: نساجی قائمشهر نیز در روز پنجشنبه 12آبان از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان استقلال جنوب تهران است.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره عملکرد تیم‌های مازندرانی در این مسابقات گفت: تیم صنعت ساری از دو بازی گذشته خود با یک پیروزی و یک شکست با سه امتیاز در رده هفتم جدول گروه اول این مسابقات جای دارد.
خلردی درباره عملکرد تیم سایپا شمال نیز تصریح کرد: این تیم نیز از سه بازی گذشته خود با دو شکست و یک تساوی عملکرد خوبی تا کنون نداشته و نتوانسته انتظارات مدیران باشگاه را برآورده کند و تنها با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول در گروه اول این مسابقات قرار دارد.
وی همچنین درباره نتایج نساجی قائمشهر افزود: نساجی هم نتوانست در سه بازی گذشته خود نتایج خوبی کسب کند و از سه بازی خود با یک تساوی و دو شکست با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول در گروه دوم این رقابت‌ها جای دارد.
خلردی در پایان اذعان داشت: مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول