اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم هاکی بانوان سمنان در رقابت‏های سه جانبه دوم شد

خبرگزاری فارس: تیم هاکی بانوان استان سمنان در رقابت‏های سه جانبه هاکی در مهدیشهر در رده دوم ایستاد.

تیم هاکی بانوان سمنان در رقابت‏های سه جانبه دوم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، این بازی‏ها عصر امروز با هدف کسب آمادگی برای حضور در رقابت‏های لیگ دسته اول بانوان کشور و با شرکت تیم‏هایی از سمنان، گلستان و اراک در مهدیشهر برگزار شد.
تیم هاکی سمنان در این بازی‏ها چهار بر سه گلستان را مغلوب کرد، گلستان نیز این تیم را با همین نتیجه برد و برابر اراک به برتری 10 بر یک رسید.
در خاتمه این بازی‏ها، اراک در سکوی اول ایستاد و سمنان و گلستان دوم و سوم شدند.
رقابت‏های دسته اول هاکی بانوان 15 تا 20 آبان ماه در استان مرکزی برگزار می‏شود.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ همچنین مسابقات تنیس روی میز گروه ناصرین شهید وفایی گردان توپخانه تیپ پیاده حضرت قائم (عج) سمنان با همکاری مدیرت تربیت‌بدنی و یگان قرارگاه این تیپ برگزار شد.
مهدی منشی‌زاده، مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ حضرت قائم در این باره گفت: این مسابقات با شرکت 40 نفر از سربازان تیپ قائم (عج) و به صورت تک حذفی به مدت سه روز در سالن پاسدارخانه یگان قرارگاه برگزار شد.
وی اظهار داشت: در پایان این مسابقات به ترتیب سعید روشنایی از گردان توپخانه، مصطفی زاغیان از گردان موسی ‌بن جعفر (ع) و حسن لالائیلان از یگان قرارگاه، مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده و جوایزی به آنها اهدا شد.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ همچنین تیم کوهنوردی سازمان آتش‏نشانی سمنان به دعوت و همت سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور و سازمان آتش‏نشانی یزد، قله 4 هزار و 75 متری شیرکوه واقع در 40 کیلومتری شهر یزد را فتح کردند.
تیم کوهنوردی سازمان آتش‏نشانی سمنان با حضور خود به همراه 50 نفر از تیم‏های کوهنوردی آتش‏نشانی از سراسر کشور قله شیرکوه را فتح کردند.
همچنین به منظور بالا بردن سطح دانش امدادی آتش‏نشانان بعد از صعود قله، کارگاه آموزشی امداد و نجات در کوهستان توسط مربیان امداد در کوهستان، برای آتش‏نشانان برگزار شد.
آتش‏نشانان کوهنورد اعزامی از سازمان آتش‏نشانی سمنان بهروز مقصودی و جعفر حلاجی بودند که کاروان صعودکنندگان را همراهی کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول